Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تنها راه پیشگیری از زمین خواری اجرای دقیق قانون جامع حد نگار است گفت: اقدامات انجام شده در استان در راستای اجرای قانون جامع حدنگار از نقاط قوت استان بوده که باید به اطلاع مردم برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی دادگستری استان با اشاره به اجرای قانون جامع حد نگار، اظهار داشت: از جمله تکالیف قوه قضائیه حفظ حقوق عامه بوده که اجرای قانون جامع حد نگار در راستای تثبیت حقوق مالکیت  یکی از مصادیق حقوق عامه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که این موضوع محقق نشده بخشی از اقدامات منتهی به نتیجه نخواهد شد و تنها راه پیشگیری از زمین خواری اجرای دقیق قانون جامع حد نگار است

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای قانون اداره ثبت اسناد استان به خوبی عمل کرده و جهشی که در اجرای این قانون در استان داشته ایم نسبت به سال های گذشته بسیار عالی بوده است.

وی ادامه داد: در خصوص موضوع اجرای قانون جامع حد نگار همه دستگاه های مربوطه ظرف 2 ماه باید اقدامات موثر را انجام داده و پاسخگو باشند در غیر اینصورت اگر اراده ای بر این امر وجود نداشت از طریق مسیر قضایی پیگیری خواهد شد.

خلیل اللهی در ادامه با تاکید بر انعکاس اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون جامع حدنگار در راستای پیشگیری از زمین خواری، گفت: اقدامات انجام شده در استان در راستای اجرای قانون جامع حدنگار از نقاط قوت استان بوده که باید به اطلاع مردم برسد.

   

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادگستری زمین خواری راستای اجرای قانون پیشگیری از زمین خواری قانون جامع حد نگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی

وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره مرگ «نیکا شاکرمی» یادآورشد که دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره مرگ «نیکا شاکرمی» یادآورشد که دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

وحیدی همچنین با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم در ۲۲ حوزه و ۱۱ هزار شعبه برگزار خواهد شد، اظهارکرد: از همه مردم دعوت می‌کنیم که در این انتخابات شرکت کنند. مرحله دوم مثل مرحله اول مهم است. همه گروه‌ها و سلایق و جریان‌ها به میدان بیایند و مردم را به حضور تشویق کنند.

وزیر کشور درباره مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه‌های بیگانه، گفت: الان دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حال حمایت از مردم فلسطین هستند. می‌خواهند توجهات را از این اعتراضات دور کنند. از سویی می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند. آن‌ها آمدند و یک سوژه بسیار مضحک که همه ابعاد آن روشن است را مطرح کردند که پاسخ آن هم داده شد و مشخص شد؛ دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

دیگر خبرها

  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد