Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@05:27:24 GMT

ماجرای جالب پیرمردی که در ٩٠ سالگی دکترا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۰۵۲۸

ماجرای جالب پیرمردی که در ٩٠ سالگی دکترا گرفت

به گزارش افکارنیوز،

نوزدهمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» سه‌شنبه شب ساعت ١٩:٤٥ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

اخبار فرهنگ و هنر - در هفته سوم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده گیتی خامنه مجری و راوی خواهد بود. در این برنامه خامنه میزبان زن و مرد پا به سن گذاشته‌ای است که طی ماجرا‌های جالبی ادامه تحصیل داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن شهریاری پیرمرد ٩٠ ساله‌ای است که به تازگی و با معدل بالای ١٩ مدرک دکترا گرفته است. فرخنده تاج‌آبادی دیگر مهمان برنامه نیز تا پانزده سالگی بیسواد بوده، اما در این سن تصمیم می‌گیرد سواد بیاموزد و تا مرحله کارشناسی ارشد پیش رفته و حالا سردبیر یک مجله پرمخاطب است و در کار‌های فرهنگی پیشقدم می شود. روایت امشب برنامه «مکث» درباره عشق به آموختن و یادگیری است که سن و سال نمی‌شناسد و به قول شاعر می‌تواند ز گهواره تا گور ادامه داشته باشد.

سری جدید برنامه « مکث » مانند برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجرا‌های اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گیتی خامنه مکث برنامه تلویزیونی گیتی خامنه مکث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ژنرال اسرائیلی از برنامه 3 میلیارد دلاری برای بمباران ایران!

تعداد بازدید : 354 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1818 اسحاق بریک ژنرال صهیونیست فاش کرده که رژیم اسرائیل یازده میلیارد شِکِل معادل سه میلیارد دلار در نیروی هوایی‌اش برای حمله به تاسیسات اتمی ایران سرمایه گذاری کرده و این حمله قرار بوده در 2009 انجام شود اما به دلایلی که این نظامی ارشد توضیح می‌دهد این حمله در آن زمان انجام نشد و حالا این دلایل برای حمله پیچیده تر شده است. روایت این ژنرال ارتش اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت ژنرال اسرائیلی از برنامه 3 میلیارد دلاری برای بمباران ایران!
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • ماجرای جالب شاعر شدن شهرام شکیبا + فیلم
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده (فیلم)
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو