Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط لیگ برتر و تعداد تیم‌ها اظهار داشت: ما در نهایت می‌توانیم 16 تیم را در لیگ داشته باشیم و بیشتر از آن نمی‌تواند باشد. 15 تیم در جلسه لیگ حضور داشتند و نیروی زمینی هم روز گذشته آمادگی خود را اعلام کرد. البته حضور این تعداد هم قطعی نیست و هر تیمی که بتواند به تعهدات خود عمل کند و شرایط فدراسیون را بپذیرد، وارد مسابقات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما شرایط تیم‌ها را بررسی می‌کنیم و تا آخر شهریور تعداد آنها مشخص خواهد شد. جدول زمانبندی هم داده‌ایم که باشگاه‌ها شرایط حضور را فراهم کنند.

* ورودی لیگ را برحسب درصد برگزاری مسابقات حساب می‌کنیم

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه برخی تیم‌ها به ورودی 110 میلیونی معترض هستند و اگر لیگ تعطیل شود، مبلغی برگردانده می‌شود یا خیر، عنوان کرد: ما که نمی‌توانیم آینده را پیش بینی کنیم، اما برحسب درصدی که از مسابقات لیگ سپری شده باشد، ورودی را حساب می‌کنیم. البته فدراسیون به عدم واریزی ورودی از سوی تیم‌ها عادت دارد و ما هم کنار آمده‌ایم و بنا را بر تعامل گذاشتیم.

* دور رفت در تهران برگزار می‌شود و برای دور برگشت براساس شرایط تصمیم می‌گیریم

طباطبایی در مورد شرایط برگزاری مسابقات گفت: طبق اعلام ستاد کرونا فعلا می‌توانیم مسابقات را در تهران برگزار کنیم و برهمین اساس دور رفت به صورت متمرکز در پایتخت انجام خواهد شد و برای دور برگشت بنا بر شرایط، تصمیم دیگری خواهیم کرد. 15 آبان تاریخ قطعی لیگ است و دیگر تغییری نخواهد کرد.

وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که دور رفت و برگشت تا بهمن به پایان می‌رسد و مرحله پلی‌آف نیز در اسفند و فروردین برگزار خواهد شد. در مجموع هر اتفاقی هم بیفتد تعطیلی لیگ را نخواهیم داشت و مسابقات تا پایان برگزار می‌شود.

* برای انتخاب سرمربی منتظر تقویم فیبا هستیم/ نمی‌توانیم کسی را از درآمد باشگاهی محروم کنیم

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز تقویم فیبا اعلام نشده است، ما هم عجله‌ای برای انتخاب سرمربی نداریم و منتظریم که کنفدراسیون بسکتبال آسیا تاریخ ادامه بازی‌های مقدماتی کاپ آسیا را اعلام کند.

وی در مورد اینکه آیا همچنان معتقدید که سرمربی تیم ملی نباید در لیگ حضور داشته باشد، گفت: تصمیم درستی نیست که فعلا بخواهیم یک مربی را از درآمد باشگاهی محروم کنیم، چون کسی را انتخاب نکرده‌ایم و در زمان مقرر تصمیم خواهیم گرفت.

* برای انتخاب سرپرست هیات تهران منتظر گل‌محمدی هستیم

طباطبایی در مورد اینکه چرا با وجود حکم کلاهی به عنوان دبیر فدراسیون، برای هیات تهران سرپرست انتخاب نمی‌شود، گفت: من همان زمان که حکم دبیر فدراسیون آمد به گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان تهران اعلام کردم که سرپرستی را تعیین کنید و او هم اعلام کرد 2، 3 گزینه را داریم. روز گذشته هم صحبت کردم و گفتند به زودی این اتفاق می‌افتد.

* نمی‌دانم منظور اکسون از بیانیه چه بوده است

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد بیانیه باشگاه اکسون در مورد اتفاقات جلسه هماهنگی لیگ برتر و درگیری او با مدیر این باشگاه گفت: نمی‌دانم منظورشان از بیانیه چه بوده است. در روز جلسه هم اتفاق خاصی نیفتاد و صحبت معمولی بود و پرخاشی صورت نگرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر تیم ملی فدراسیون رئیس فدراسیون بسکتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مرادی در نشست خبری فدراسیون والیبال که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: برای انتخاب سرمربی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم و در نهایت این توفیق را به دست آوردیم که از تجربه پائز استفاده کنیم.امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد.

وی گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده گرفتم، امیدوارم با همدلی بتوانیم در این شرایط سخت نتیجه خوبی کسب کنیم. کارمان سخت است اما به باور پائز این کار شدنی است.

کد خبر 6090653

دیگر خبرها

  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم