Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-27@18:37:51 GMT

نیسان مجهز به کربن تقویت شده می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۰۷۲۸

نیسان مجهز به کربن تقویت شده می شود

نیسان می‌گوید روش جدیدی را برای طراحی و تولید قطعات خودروهای با فناوری پیشرفته تنظیم کرده است که نشان از زیرکی این خودروساز ژاپنی دارد.

به گزارش «انرژی امروز» از دنیای اقتصاد، این در حالی است که از زمان بازداشت کارلوس گوسن، رئیس پیشین این خودروساز در سال ۲۰۱۸، بحران‌های مالی و مدیریتی همچنان برای نیسان ادامه داشته است و هنوز هم سرنوشت اتهام رسوایی مالی که به این خودروساز وارد شده است، مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت نیسان به روش جدیدی در استفاده از پلاستیک تولید شده از کربن تقویت شده رسیده است که اکنون به دلیل وزن پایین و مقاومت آنها در خودروهای فرمول یک یا جت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اکنون تمامی خودروسازان مطرح جهان در تلاشند تا بتوانند استفاده از پلاستیک با فیبر کربن تقویت شده را در تولید محصولات خود به‌کار ببرند.

مهم‌ترین مانع در این زمینه بهای بالای این عنصر است که ۱۰ برابر فولاد قیمت دارد و همچنین تولید قطعات با این عنصر زمان زیادی می‌برد.

برچسب هاکارلوس گون نیسان

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: کارلوس گون نیسان آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدی لائینی دراین نشست افزود: لایه اول فرهنگ همان باور است، روزانه باید باور‌ها و ایمان خودمان را قوی کنیم؛ ضعف معرفت و باور دینی اولین مسئله در حوزه فرهنگ عمومی است.

وی گفت:امیدواریم که جلسه شورای فرهنگ عمومی به خروجی مطلوب ولو سی‌درصدی برسد، قلیلی که در حال تقلیل نباشد و در حال تکثیر باشد خوب است، مثلا همین مسئله‌های زاد و ولد و ازدواج.که نیازمند توجه بیشتر است.

آیت الله لائینی تصریح کرد: تولید انسان در کنار صنعت و کشاورزی مهم‌تر و  پاشنه‌آشیل‌های جدی امزوز کشور است، یکی از مشکلات دستگا‌ه‌های اجرایی ما این است که مسئولینش این را باور ندارند مثلا در بحث رعایت پوشش، آنها را هم باید به این اصول فرهنگی با برگزاری کلاس و دوره باورمندتر کرد.

وی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، تعاونی‌ها، دانش‌بنیان، صنایع خانگی، کشاورزی و ... حوزه‌های مشارکت مردم است، سال گذشته سال مانع‌زدایی بود قطعا اول موانع یا گره‌های سر راه حرکت ماشین اقتصاد و تولید را مشخص کردید، برداشتن آن موانع خودش اولین عامل برای جهش تولید است.

دیگر خبرها

  • تولید الماس فقط در ۲ ساعت و نیم!
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • تقویت صنایع نظامی آمریکا به هزینه اوکراین
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن