Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@03:00:48 GMT

ارزان‌ترین مدل ایکس باکس چند است؟

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۰۸۱۳

ارزان‌ترین مدل ایکس باکس چند است؟

به گزارش افکارنیوز،

اوایل ماه گذشته تصاویری از جعبه کنترلر کنسول ایکس باکس سری اس در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر فاش شده احتمال ساخت و عرضه مدل ارزان قیمت کنسول ایکس باکس سری ایکس را افزایش داد. اکنون به نظر می‌آید که کاربران فضای مجازی توانسته‌اند عکسی را از ظاهر کنسول ارزان قیمت ایکس باکس سری اس به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اقتصادی- تصویر منتشر شده نشانگر یک کنسول سفید رنگ که تا حدودی با Xbox Series X شباهت دارد است. در کنار کنسول مورد نظر یک عدد دسته بازی نیز وجود دارد که با مدل فاش شده در ماه گذشته یکسان است. کنسول نمایان شده به نظر از قابلیت اجرای دیسک بازی پشتیبانی نمی‌کند، اما این امر تا زمان معرفی رسمی دستگاه مشخص نیست. تصویر فاش شده همچنین قیمت کنسول ایکس باکس سری اس را ۲۹۹ دلار مشخص کرده که نسبت به دیگر کنسول‌ها از قیمت بسیار کمی برخوردار است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، قیمت مورد نظر بر روی کنسول ارزان قیمت ایکس باکس سری اس می‌تواند نشان دهنده آن باشد که شرکت ماکروسافت قصد دارد قیمت نهایی کنسول اصلی خود را حدود ۵۹۹ دلار قرار دهد تا کاربران همچنان توانایی خرید را داشته باشند. طبق اطلاعات گذشته شرکت مایکروسافت کنسول ایکس باکس سری ایکس را در ماه نوامبر به بازار عرضه می‌کند.

نام مستعار و مشخصات فنی کنسول Xbox Series S

از سوی دیگر برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که شرکت مذکور در تلاش است کنسولی را بدون قابلیت پشتیبانی از دیسک بازی عرضه کند و نام آن را Lockhart بگذارد. طبق ادعای این منابع، کنسول مذکور کیفیت پردازش ۱۰۸۰ و ۱۴۴۰ را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد.

گفتنی است؛ یک کاربر در توئیتر با انتشار ویدئویی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S را در کنار یکدیگر قرار داده که نشان دهنده تفاوت اندازه واضح این دو دستگاه است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کنسول ایکس باکس قیمت کنسول ایکس باکس قیمت ایکس باکس ایکس باکس قیمت ایکس باکس کنسول ایکس باکس قیمت کنسول ایکس باکس کنسول ایکس باکس سری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چت‌بات Grok اخبار ایکس را خلاصه می‌کند

ایتنا - ایکس از هوش مصنوعی «گورگ»(Grok) برای تولید خلاصه هایی از اخبار و دیگر موضوعات ترند روز در این پلتفرم استفاده می کند.
طبق پست حساب کاربری مهندسی ایکس، این ویژگی که هم اکنون فقط برای کاربران پرمیوم مهیا است، «استوری ها در ایکس»(Stories on X) نام گرفته است.

به گزارش ایتنا از مهر، براساس بیانیه این پلتفرم گروک به پست هایی که کابران با استفاده از قطعاتی از متن تولید می کنند، متکی است. به نظر می رسد برخی از محتواهای تولید شده با هوش مصنوعی مذکور ، بیش از بقیه خبر محور باشند و برخی دیگر خلاصه هایی از محاوراتی است که در پلتفرم انجام شده است. یکی از کاربران اسکرین شاتی را منتشر کرده که استوری هایی درباره گزارش درآمد اپل است. استوری دیگری «ماسک، کارشناسان درباره بدهی ملی بحث و گفتگو می کنند» نام دارد که خلاصه ای از یک محاوره آنلاین بین ماسک و اشخاص برجسته در پلتفرم ایکس است.

این ویژگی شباهت زیادی به قابلیت Moments دارد که مدت ها در توئیتر وجود داشت و توییت های معتبر درباره اخبار مهم و موضوعات مختلف در پلتفرم را تنظیم می کرد. این ویژگی که تحت نظارت گروهی از کارمندان انسانی بود در سال ۲۰۲۲ میلادی حذف شد.

خلاصه هایی که گورگ تهیه می کند مانند بقیه محتوای تولید شده با هوش مصنوعی همراه یک برچسب منتشر می شوند. در این برچسب آمده است: این استوری خلاصه ای از پست های ایکس است و ممکن است در گذر زمان تغییر کند.

دیگر خبرها

  • اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی در آبادان
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • هوش مصنوعی اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • چت‌بات Grok اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود