Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: مسئله افزایش مناطق شهری بندرعباس از حدود دو سال قبل در دستور کار قرار داشت و اخیرا به تایید وزارت کشور رسیده است.

وی با اشاره به اینکه انجام این تغییرات با هدف ارتقای سطح خدمات‌دهی به شهروندان صورت گرفته است، افزود: با توجه به افزایش جمعیت و همچنین افزایش تراکم شهری، بهبود بستر اداری و ارایه خدمات مطلوب به شهر و شهروندان در دستور کار قرار داشته که اضافه شدن یک منطقه مدیریت شهری در همین راستا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بندرعباس با بیان اینکه در حال حاضر تعداد مناطق شهری این شهرداری از سه، به چهار منطقه افزایش یافته است، ادامه داد: در همین راستا، تعداد نواحی شهری نیز از ۱۰ ناحیه به ۱۲ ناحیه شهری افزایش یافته است.

امینی‌زاده با تاکید بر اینکه اضافه شدن این منطقه شهری کمک خوبی به ارایه خدمات‌دهی دارد، بیان کرد: امیدواریم طی ماه‌های آتی افزایش مناطق و نواحی شهری بندرعباس عملیاتی شود.

این مقام مسئول همچنین با اظهار اینکه تامین نیروی انسانی، تجهیزات، ساختمان و غیره برای عملیاتی کردن منطقه جدید ضروری است، عنوان کرد: در نظر داریم بدون اضافه کردن نیروی انسانی جدید و همچنین تحمیل هزینه اضافی برای تامین ساختمان، خدمات‌دهی این منطقه آغاز شود.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت کشور بندرعباس شهرداری مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون خدمات شهری شهرداری خوی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاراناظهار کرد: در پی بارش شدید باران و سیلابی شدن محور مساکن مهر و نیز آبگرفتگی در آپارتمان‌های زیتون، امکانات و نیروهای مدیریت شهری برای کمک اعزام شدند.

امین اللهوردی زاده افزود: از ساعات اولیه آبگرفتگی، نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری در محل حضور داشته و عملیات بازگشایی مسیر را آغاز کردند.

وی با اشاره به دستور شهردار خوی مبنی بر گسیل امکانات و تجهیزات در آپارتمان‌های زیتون، ادامه داد: در پی این اتفاق ماشین آلات سنگین، آتش نشانی، دستگاه تخلیه آب و نیروهای خدماتی با همه توان در محل حضور دارند.

وی اظهار کرد: ساکنان مساکن مهر و آپارتمان‌های زیتون اطمینان داشته باشند که شهرداری تا پاکسازی کامل محوطه، محل را ترک نکرده و اقدامات لازم به جهت رضایتمندی شهروندان صورت خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری اضافه کرد: علت وقوع آبگرفتگی نیز توسط کارشناسان بررسی و اقدامات مورد نیاز به جهت جلوگیری از وقوع دوباره چنین اتفاقاتی انجام می‌شود.

همچنین در پی بارش شدید باران در شمال آذربایجان غربی، برخی از معابر شهر شوط دچار آبگرفتگی شد که طبق گزارش‌ها، با تلاش عوامل شهرداری و همچنین کاهش بارندگی ابن مشکل تا حدودی فروکش کرده است.

طبق گزارش هواشناسی، بارش‌های رگباری تا شنبه در آذربایجان غربی ادامه دارد.

کد خبر 6096058

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام