Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@15:20:54 GMT

جاسوسان اسرائیل و آمریکا عامل انفجار بیروت

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۱۳۱۰

جاسوسان اسرائیل و آمریکا عامل انفجار بیروت

یک حزب سیاسی لبنان جاسوسان آمریکا و اسرائیل را مسئول اصلی انفجار بندر بیروت اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رویترز، یک حزب سیاسی لبنان جاسوسان آمریکا و اسرائیل را مسئول اصلی انفجار بندر بیروت اعلام کرده است. نجاح واكیم ، رئیس جنبش مردم ، روز یكشنبه به شبكه تلویزیونی المیادین لبنان گفت: بندر بیروت توسط سرویس های جاسوسی آمریكا و اسرائیل منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: FBI ، سازمان تحقیقات جنایی ایالات متحده ، تحقیق در مورد انفجار 4 اوت را اعلام كرد تا واقعیتی را كه در پشت انفجار نهفته است ، پنهان كند.

 

در انفجار بندر بیروت دست کم 190 نفر جان خود را از دست دادند و بیش از 6500 نفر دیگر زخمی شدند.  بخش عمده ای از بیروت در انفجار ناشی از حدود 2700 تن نیترات آمونیوم در بندر منهدم شد.

 

واكیم گفت: آنها در مورد ترور رفیق حریر نخست وزیر سابق نیز حقیقت را پنهان کرده بودند و در ماجرای بیروت نیز همین کار را تکرار کردند. آینده نقش واشنگتن را در فاجعه اثبات خواهد كرد.

 

وی افزود: آمریكایی ها رئیس جمهور فرانسه امانوئل مكرون را به لبنان فرستادند تا از مداخله روس و چین در تحقیق انفجار جلوگیری کند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: انفجار در بیروت انفجار بیروت بیروت بندر بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسوسان صنعتی - جوخه انتحاری

در مبادله ای درسال ۱۹۵۵ بین آمریکا و چین ۱۱ خلبان آمریکایی که درجریان جنگ کره به اسارت درآمده بودند در مقابل یک شهروند چینی آزاد شدند و کابوس ایالات متحده ازهمین زمان و با دیدن کلاهک‌های هسته‌ای که ساخت همان چینی از بند آزاد شده بود شروع شد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077237 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • جاسوسان صنعتی - جوخه انتحاری
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان