Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان هاشم‌زاده گفت: برخی مسئولین در شهرداری به مقامات نظارتی یا قضایی احضار شده‌اند، کارگران زحمت‌کش همچنان معوقه دارند، تاخیر در مطالبات کارمندان وجود دارد، برخی کارمندان در شهرداری پر تلاش اما نسبت به آنها بی‌توجهی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیوان هاشم زاده عضو شورای شهر بوشهر در گفت و گو با سپاس با اشاره به انتخاب شهردار مرکز استان، اظهار کرد: نمی‌خواهم خیلی آرمانی و رویایی صحبت کنم، بلکه براساس واقعیات باید بیان کرد که هر کس شهردار شود مواردی را باید در حوزه عمرانی، مالی و نیروی انسانی اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر بوشهر گفت: از زمانی که وارد شورای شهر شدم موضوع استفاده از فردی توانمند با سابقه مدیریت شهری بسیار خوب مورد توجه اعضا بوده است. اما برای ۸ یا ۱۰ ماه و در شرایط فعلی شهرداری بندر بوشهر صحیح است در حالی که نیروهای توانمندی در استان وجود دارد، فردی از خارج استان انتخاب شود؟

هاشم زاده با اشاره به وضعیت کنونی شهرداری، افزود: مشکل اصلی امروز در شهرداری بندر بوشهر موضوع نیروی انسانی است. برخی مسئولین در شهرداری به مقامات نظارتی یا قضایی احضار شده اند، کارگران زحمت کش همچنان معوقه دارند، تاخیر در مطالبات کارمندان وجود دارد، برخی کارمندان در شهرداری پر تلاش اما نسبت به آنها بی‌توجهی می شود در حالی که برخی کارمندان در شهرداری بیکار هستند. باید شهرداری انتخاب شود که توجه به نیروی انسانی داشته باشد.

عضو شورای شهر بوشهر بیان کرد: برخی کاندیداها برای سکان‌داری شهرداری بوشهر پروژه‌های عمرانی که در استانهای فارس و یزد اجرا شده است را به خوبی بیان کردند. آیا این برنامه ها در بوشهر اجرا می شود، با کدام منابع اعتباری صورت می گیرد. رویایی نباید صحبت کرد، شهرداری بوشهر، یک شهرداری بدهکار است. هنر این است که وقتی برنامه ای بیان می شود اول منابع اعتباری آن تامین شود.

وی تصریح کرد: روزانه افراد مختلف برای آسفالت کوچه ها به شورای شهر مراجعه می کنند. از سال اول  شورا قرار بود مجموعه فنی و امانی فعال شود تا بسیاری از پروژه هایی شهرداری از جمله آسفالت کوچه ها با کمترین بودجه اجرا شود و امروز همه اعضا با این طرح موافق هستند.

هاشم زاده خطاب به سرپرست شهرداری، خاطرنشان کرد: آنچه در نظام برای خودت نباشد، به راحتی می توان براساس قانون انجام داد. سرپرست شهرداری اختیار داشت با اعتبار ۱۰میلیارد تومان موضوع اسفالت کوچه ها اجرا و به اتمام برساند. شهردار باید پیمانکار پروژه تقاطع غیر هم‌سطح مطهری را یا ۴۸ کند یا اینکه طی دو هفته پروژه ساماندهی شود.

عضو شورای شهر اذعان کرد: نمی دانم چرا کسی به حرف های شورای شهر توجه نمی کند. کیوان هاشم زاده یک کار آفرین است و با نیت نوکری به مردم وارد شورا شد، اگر شورا و شهرداری نیازی به من نداشته باشد به شغل کارگری خود باز می گردم.

وی گفت: برای اتمام پروژه ها نیاز است در برخی موارد بجای استفاده از اعتبارات شهرداری، از ظرفیت سایر دستگاه های عمرانی استفاده کرد. اگر من شهردار باشم هر هفته همراه  یک مدیر شهرستان در محلات با حضور مردم نشست های مختلفی برگزار و مشکلات رفع می کردم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عضو شورای شهر نیروی انسانی هاشم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ایجاد ۲۶ هزار و ۸۵۰ شغل در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌های استان بوشهر نسبت به توجه به مزایای کارگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند در غیر این صورت اسامی آنها اعلام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصدق کشاورزی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر در جزیره صنعتی صدرا ضمن تبریک این هفته به کارگران اظهار داشت: اکثریت جامعه را قشر کارگر پوشش می‌دهد و رفاه این قشر به معنای رفاه اکثریت جامعه است.

وی تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی استان بوشهر را 354 هزار نفر اعلام کرد و بیان کرد: کارگران کسانی هستند که چرخ اقتصاد در این استان به حرکت در می آورند، نباید این اتفاق مهم و این نقش کارگران نادیده گرفته شود.

نباید از سلامت، ایمنی و بهداشت کار کارگر غافل شویم

کشاورزی ادامه داد: نباید از سلامت، ایمنی و بهداشت کار کارگر غافل شویم، زیرا منابع انسانی سرمایه نظام است و با آسیب‌های محیط کارگری و افزایش بیماری‌های شغلی، سطح بهره‌وری کاهش پیدا خواهد و در نتیجه کارفرما متضرر می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تذکر به مدیران و کارفرمایان گفت: کارفرمایان در راستای مسئولیت اجتماعی خود قانونی و شرعی نسبت ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، مسکن کارگران، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرهنگی و ورزشی کارگران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه قانون کار و انضباط کارگاهی جای خود را دارند، تأکید کرد: کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران که فرمودند اگر کارگران حالشان خوب باشد حال جامعه خوب خواهد شد، تصریح کرد: نیمی از جمعیت استان بوشهر را قشر عزیز و زحمتکش کارگر تشکیل می‌دهند. پس ما اگر حال این قشر زحمتکش را  از لحاظ رضایتمندی خوب کنیم حال جامعه خوب خواهد شد.

ایجاد  26 هزار و 850 نفر شغل در استان بوشهر

مصدق کشاورزی گفت: در سال گذشته 26 هزار و 850 نفر شغل در استان به همت دولت مردمی آیت‌الله رئیسی که واقعاً توجه ویژه به حوزه معیشت کارگران دارد و هدایت ارزشمند استاندار انقلابی بوشهر ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه کارفرمایان باید مزایای کارگران را رعایت کنند تصریح کرد: شایسته است تمامی دستگاه‌های استان بوشهر نسبت به توجه به مزایای کارگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند زیرا در غیر این صورت اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

وی نقش کارگران در حرکت چرخه اقتصادی جامعه را مورد اشاره قرار داد و ایمنی و معیشت کارگران را مهم دانست و بیان کرد: کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگران را رعایت کنند.

امنیت شغلی کارگران نقش مهمی در آرامش و رفاه جامعه دارد

سردار عبدالرضا دشتی نیز گفت: اسلام نگاه بسیار ویژه‌ای نسبت به قشر کارگر دارد زیرا این قشر تاثیرگذار باعث پیشرفت جامعه در عرصه‌های مختلف می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان با آوردن تحریم سعی در ناامید کردن جامعه نسبت به آینده دارد تصریح کرد: علیرغم تحریم‌های مختلف دشمنان کشور توانسته است در زمینه‌‌های متعددی همچون هسته‌ای، پزشکی، تکنولوژی، عمران، کشتی‌سازی، صنایع دفاعی و نظامی و غیره دستاورد‌های بسیاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی کارگران نقش مهمی در آرامش و رفاه جامعه دارد گفت: شایسته است مسئولین ذیربط نسبت به بیمه کارگران، ایمنی کار و افزایش مهارت کارگران اهتمام بسیار ویژه داشته باشند.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت صدرا با اهدای هدیه و لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز