Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان، اظهار داشت: با بازگشایی مدارس، چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دغدغه‌ای برای والدین تبدیل شده است.

وی با اشاره به بازدید مستمر کارشناسان بهداشت محیط استان از مدارس،ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس و تدوین پروتکل بهداشتی از سوی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تیم های نظارتی خود را در تمام شهرستان‌های استان با بیش از ۲۵۰ از کارشناسان سلامت محیط و بهداشت آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرگروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این کارشناسان طبق یک برنامه‌ریزی و برنامه عملیاتی از پیش تعیین شده به صورت روزانه، مستمر و به صورت سرزده از تمام مدارس مناطق شهری و روستایی را بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط آیتم‌های که در پروتکل‌های مدنظر است بررسی می‌کنند و تطبیق می‌دهند در صورتی مشاهده نواقصی، صورتجلسه می‌کنند و نتیجه بازدید را به اداره آموزش و پرورش شهرستان ارائه می‌دهند و در بازدید بعدی چنانچه مشکلات برطرف نشده باشد در ستاد استانی مدیریت کرونا موضوع را پیگیری می‌کنند.

کرمی از والدین خواست، شکایت و انتقادات خود را در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس به پدر و مادرها اگر نسبت به اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مدارس می توانند شکایت و انتقاد خود را از طریق سامانه ۱۹۰ و یا مراکز بهداشت شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی کنند تا کارشناسان سلامت محیط در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: مرکز سامانه تلفن ۱۹۰ در وزارت بهداشت است که پیغام به صورت خبر ویژه و فوری با کد خبر به دانشگاه‌ها می‌دهند که موظف هستیم ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت با پیگیری خبر آن را مختومه کنیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مدارس سلامت دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است

 ریحانه راحتی مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت میرجاوه گفت: افرادی که در خانواده استرس دارند معمولا پرخاشگری زیادی از خود نشان می دهند و این موضوع روی کودکان هم تاثیر منفی دارد

وی افزود: استرس در کانون خانواده را می‌توان با تکنیک های موثر که کارشناسان سلامت روان آموزش می‌دهند کنترل نمود.

ریحانه راحتی گفت:  در سه ایستگاه مستقر در بهزیستی ،بخشداری و مراکز بهداشتی شهری و روستایی به مراجعین و کارکنان ادارات  شهرستان میرجاوه به مناسبت هفته سلامت خدمات حوزه سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد  توسط کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت ارائه می شود

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه