Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به استفاده از مدیر بومی در سازمان تامین اجتماعی استان گفت: این سازمان می‌بایست ۲۵ درصد حق مناطق جنگی را به پرسنل خود تخصیص دهد. - اخبار استانها -

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز ، اظهار داشت: استان خوزستان از نظر تعداد بیمه‌شده جزو پنج استان اول کشور است و ما اعتقاد داریم زیرساخت‌ها و خدمات ارائه‌شده به خوزستان باید متناسب با تعداد بیمه‌شدگان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مطالبات جدی نمایندگان از سازمان تامین اجتماعی احداث مراکز درمانی جدید در استان، تجهیز و جذب نیروی انسانی با اولویت بومی و ارتقاء خدمات رسانی در تمام سطوح است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اظهار داشت: از دیگر مطالبات نمایندگان استان از این سازمان، استفاده از مدیران بومی در تمام سطوح مدیریتی و هیئت مدیره شرکت‌های تابعه سازمان تامین اجتماعی در استان است.

اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد تامین اجتماعی ماهانه 300 میلیارد تومان مستمری در استان کرمان پرداخت می‌کند

وی به مسئله محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی استان باید احداث و توسعه مراکز درمانی را با اولویت مناطق محروم انجام دهد.

حسینی بیان کرد: احداث بخش آنژیوگرافی در بیمارستان امیرالمومنین اهواز، احداث مجموعه فرهنگی-تفریحی کارکنان سازمان تامین اجتماعی از دیگر مسائلی است که باید به زودی حل شود.

وی به اختصاص درصد مناطق جنگی اشاره کرد و گفت: این سازمان می‌بایست 25 درصد حق مناطق جنگی را به پرسنل خود تخصیص دهد. همچنین لازم است سهمیه ویژه وام قرض الحسنه به بیمه شدگان خوزستانی اختصاص داده شود.

انتهای پیام/341/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی مناطق جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها

روند واگذاری بناهای تاریخی واقع در مناطق روستایی به دهیاری‌ها بررسی و بر اختصاص تسهیلات کم بهره برای بازسازی این بناها تأکید شد.

به گزارش ایسنا، نشست مشترک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی با حضور مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مهیار نورعلی معاون امور دهیاری‌ها و اشکان جعفرکریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

مهیار نورعلی معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشوراعلام کرد: در این نشست مقرر شد وفق مفاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک، بناهای تاریخی واقع در مناطق روستایی کشور به دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری ها واگذار شود.

وی افزود: دراین تفاهم‌نامه همچنین مقرر شد، منابع مالی مورد نیاز برای بازسازی این بناها نیز از طریق اختصاص تسهیلات کم بهره تأمین و با همکاری بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، مشکلات دسترسی و ساختاری آنها مرتفع شود.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در این جلسه عنوان شد که این اقدام می‌تواند ضمن حفظ و احیای بناهای تاریخی واقع در مناطق روستایی به عنوان میراث فرهنگی کشور، موجب توسعه زیرساخت های گردشگری و رونق کسب و کار در روستاها و درآمدزایی برای دهیاری ها و شرکت های تعاونی دهیاری ها شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد