Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید شاکری‌صفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات واحد مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان در راستای مقابله با کرونا اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته با ورود این بیماری در قالب طرح "طعم مهربانی" برای خانواده‌های زیر پوشش مجمع خیرین سلامت مبلغ ۲۰۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال مواد غذایی تهیه و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این ماه به مبلغ یک میلیارد و ۹۴۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال وسایل پزشکی برای کادر درمان در مقابله با کرونا تهیه شد گفت: فروردین ماه امسال در قالب طرح طعم مهربانی و کمک مومنانه به ارزش ۶۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال مواد غذایی به خانواده‌های بیماران مورد حمایت مجمع خیرین سلامت توزیع شد.

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به تهیه وسایل پزشکی به ارزش ۴۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برای کادر درمان طی اردیبهشت ماه خاطرنشان کرد: در این ماه به ارزش یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال مواد غذایی برای بیماران مورد حمایت مجمع مواد غذایی در قالب طرح طعم مهربانی و کمک مومنانه هزینه شد.

وی با اشاره به تهیه وسایل پزشکی برای مراکز درمانی در مقابله با کرونا طی اردیبهشت ماه افزود: ۱۱ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال در این خصوص هزینه شد.

شاکری به توزیع مواد غذایی در قالب طرح طعم مهربانی و کمک مومنانه در خردادماه اشاره کرد و گفت: به ارزش ۱۸۰ میلیون و ۷۰۰ هزار  ریال برای خانواده بیماران مورد حمایت مجمع خیرین سلامت اقلامی تهیه شد.

وی با اشاره به اینکه خردادماه به ارزش ۵ میلیون ریال وسایل پزشکی برای مراکز درمانی در مقابله با کرونا تهیه شد عنوان کرد: تیرماه امسال در قالب طرح طعم مهربانی و کمک مومنانه به ارزش ۲۹۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال مواد غذایی توزیع شد.

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به تهیه وسایل پزشکی برای کادر درمان  به ارزش یک میلیارد و ۱۰۴ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۲۶۴ ریال در تیرماه امسال گفت: در این ماه در قالب طرح "طعم مهربانی" و کمک مومنانه به ارزش ۳۸۶ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۷۵۰ ریال اقلام غذایی بین خانواده‌های بیماران زیر پوشش مجمع توزیع شد.

وی با بیان اینکه تیرماه ۲۰۰ میلیون ریال در تهیه وسایل پزشکی برای کادر درمان نسبت به مقابله با کرونا هزینه شد خاطرنشان کرد: در مجموع ۶ میلیارد و ۸۷۱ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۱۴ ریال در ایام کرونا از سوی امور مشارکت‌های مردمی و  مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان هزینه شده است‌.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه خبرگزاری فارس همدان مجمع خیرین سلامت همدان ایام کرونا مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان هزار ریال مواد غذایی مشارکت های مردمی وسایل پزشکی برای کادر درمان مقابله با کرونا توزیع شد هزینه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

کد خبر 6093205

دیگر خبرها

  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد