Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@05:24:33 GMT

فوتی های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۰ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۲۱۶۰

فوتی های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۰ نفر رسید

یزدان پناه از افزایش شمار جان‌ باختگان کووید ۱۹ به ۹۰ نفر خبر داد و گفت: ۲۶۱ بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد، ۱۱۴ بیمار کرونایی قطعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان ‌پناه» امروز (18 شهریور ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 4995 نفر بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه هم اکنون 261 بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد 114 بیمار کرونایی قطعی بوده و 19 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

 

وی ادامه داد: امروز جواب 252 نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در همه شهرستان های استان از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که50  درصد نمونه ها مثبت بودند. 

 

یزدان پناه یادآور شد: از مجموع نمونه های دریافت شده بیشترین موارد مثبت مربوط به بویراحمد 55 درصد، کهگیلویه 27 درصد و گچساران 9 درصد بود. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دوری از حضور در اجتماعات و استفاده از ماسک در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: جامعه حالت زندگی معمولی را دنبال می کند در حالی که به هیچ وجه در شرایط نرمال نیستیم و در شرایط قرمز قرار داریم. 

 

وی تصریح کرد: کاری که مردم باید در شرایط فعلی انجام دهند، حضور حداقلی در اجتماعات و دوری از حضور هرگونه اجتماع غیرضروری است.

 

یزدان پناه گفت: همچنین استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز جدی گرفته شود تا بتوانیم میزان ابتلا به ویروس را کنترل کرده و دچار وضعیت بدتری نشویم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماسک کهگیلویه و بویراحمد کرونا دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار