Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید فلاح روز سه‌شنبه در آیین افتتاح دبیرخانه دائمی جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی(آهوان) در سالن اجتماعات انجمن سینمای جوانان استان سمنان ابراز داشت: اگر فعالیت‌های فرهنگی مورد توجه نگیرد بدون شک دستاوردهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به بار نخواهد نشست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: مسئولان در حفاظت از فرهنگ جامعه بیش از پیش تلاش کنند و سهم مشخص برای فرهنگ در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امسال اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان میزبان ۵ فعالیت ملی خواهد بود که یکی از این میزبانی‌ها، میزبانی از نخستین جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی با عنوان آهوان است.

فلاح تصریح کرد: یک دستگاه اجرایی به تنهایی نمی‌تواند یک برنامه ملی را پیش ببرد و لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های ملی و به ویژه در حوزه فرهنگ بیش از پیش کمک کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطر نشان کرد: امسال ۱۰ استان میزبان فعالیت ملی در حوزه رضوی است و استان سمنان یکی از آن ها است که زیرنظر بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) میزبان فعالیت ملی است.

فلاح بیان کرد: طراحی جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی(آهوان) با انجمن سینمای جوانان این استان است و دبیرخانه این جشنواره در محل آن انجمن ایجاد شد.

جشنواره ملی هنرهای جدید با محوریت معارف رضوی و عنوان آهوان برگزار می شود.

گسترش فرهنگ و معارف رضوی، بهره‌گیری از زبان و بیان هنر در آشنایی با سیره امام هشتم، رجوع به پشتوانه‌های فرهنگی و هنری در حوزه معارف رضوی و شناسایی استعدادهای خلاق فعال در عرصه هنرهای جدید، از اهداف اصلی برگزاری جشنواره ملی آهوان است.

برچسب‌ها سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امام رضا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امام رضا سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امام رضا فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره ملی هنرهای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان

ایسنا/خوزستان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور هشت گروه نمایشی شرکت کننده در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در حالی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که در آن پنج گروه نمایشی کانونی و سه گروه نمایشی آزاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این نمایش‌های شرکت کننده در ۲ بخش عروسکی، صحنه‌ای و زنده عروسکی در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با شعار «این صحنه خانه‌ ماست» به رقابت می‌پردازند.

محورهای موضوعی این جشنواره شامل توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و موضوعات آزاد هستند.

این جشنواره روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش مرکز شماره یک کانون پرورش فکری اهواز به نشانی امانیه، پیچ استادیوم، پارک حجاب آغاز می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان