Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

خامس: می خواهم با اورتون جام بگیرم

خامس رودریگز پس از عضویت در پورتو، موناکو، رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ حالا فرصت بازی در لیگ برتر را همراه اورتون کسب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خامس بعد از امضای قرارداد با اورتون گفت: «واقعاً خوشحالم که در این باشگاه بزرگ، باشگاه باقدمت و در کنار مربی که مرا خیلی خوب می‌شناسد، حضور دارم. بی‌صبرانه منتظر کسب دستاورد‌های فوق‌العاده و بردن جام‌ با اورتون هستم و این هدف همه اعضای تیم ماست. من به اینجا آمده‌ام تا پیشرفت و به تیم برای رسیدن به اهدافش کمک کنم. مطمئنم که با کارلتو و کادر فنی‌اش، ما می‌توانیم به اهدافی بزرگ دست پیدا کنیم و یکی از اصلی‌ترین دلایل من برای عقد قرارداد با اورتون هم کارلو آنچلوتی بود. من پیش از این دو دوره فوق‌العاده را در دو باشگاه متفاوت زیر نظر او کار کردم. او فاکتوری تأثیرگذار برای آمدن من به اورتون بود.»

شکست لاله های نارنجی از ایتالیا

در ادامه هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا در مهترین دیدار از گروه ۱ لیگ A تیم ملی هلند در یوهان کرویف آرِنا از ایتالیا پذیرایی کرد و با یک گل شکست خورد.

در آخرین دقیقه نیمه نخست، کار هماهنگ بازیکنان ایتالیا با ضربه سر تماشایی بارلا همراه شد تا مهمان به گل دست یابد. در نیمه دوم هلندی‌ها سعی داشتند با حرکات از جناحین به گل تساوی برسند که ایتالیا با دفاع مناسب اجازه رسیدن میزبان به خواسته‌اش را نداد.

شاگردان مانچینی در تیم ملی ایتالیا با این پیروزی ارزشمند، چهار امتیازی شدند و هلند سه امتیازی باقی ماند.

آبی‌ها به دنبال جانشینی مطمئن برای کپا

باشگاه چلسی در پی به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان هم برای ذخیره کپا آریزابالاگا است.

سایت «گل» خبر داد، ادوارد مندی دروازه‌بان ۲۸ ساله تیم رن فرانسه مورد توجه فرانک لمپارد قرار گرفته. لمپارد ابتدا قصد داشت کپا را کنا بگذارد و یک دروازه‌بان اول به خدمت بگیرد، اما در نهایت تصمیم بر این شد که دروازه‌بان دوم جذب شود. مندی که اهل سنگال است در فرانسه متولد شده و در تیم‌های مارسی و رنس هم بازی کرده.

مجازات شدید برای دو بازیکن انگلیس

عصر امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گرت ساوت‌گیت دو بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس را کنار گذاشته است.

بر این اساس میسون گرین وود و فیل فودن دو بازیکن سه شیر هستند که با نظر سرمربی تیم اخراج شده‌اند، آن طور که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند این دو بازیکن به خاطر نقض قوانین مربوط به کوئید ۱۹ از تیم ملی کنار گذاشته شده‌اند.

این ماجرا البته ابعاد دیگری هم داشته و پای پلیس هم به آن کشیده شده است. این دو بازیکن ملی‌پوش دو دختر را به هتل محل اقامت خود آورده بودند و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی باعث شد تا عملا آن‌ها به نقض قوانین مربوط به بیماری کوئید ۱۹ متهم شوند.

در این میان پلیس ایسلند در این باره تحقیقاتی را آغاز کرده و در حال بررسی پرونده است. به نظر می‌رسد که این دو بازیکن جوان فوتبال انگلیس باید در انتظار مجازات شدید باشند.

در همین باره گرت ساوتگیت در نشست خبری خود اخراج این دو بازیکن را تایید کرد و گفت که این دو بازیکن مسئولیت کاری که انجام داده‌اند را برعهده گرفته‌اند و از اقدامی که انجام داده‌اند عذرخواهی کرده‌اند.

فودن و گرین وودبه خاطر این اقدام نمی‌توانند به اردوی تیم‌های باشگاهی خود منچستر سیتی و منچستر یونایتد بازگردند و باید دوره قرنطینه را پشت سر بگذارند.

قرارداد خامس و اورتون رسمی شد

خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید با قراردادی ۲ ساله که قابلیت تمدید برای سال سوم را دارد، به اورتون پیوست.

خامس در رئال و بایرن شاگرد کارلو آنچلوتی بود و برای سومین دوره زیر نظر او کار خواهد کرد.

اورتون اولین تیم انگلیسی است که خامس در آن بازی خواهد کرد. تافی‌ها برای این انتقال ۲۲.۴ میلیون پوند هزینه کردند. خامس در تیم جدیدش شماره ۱۹ را برتن خواهد کرد.

تمدید قرارداد دوناروما با میلان

جانلوئیجی دوناروما از میلان جدا نشد و در حال حاضر هم باشگاه به فکر تمدید قرارداد او با شرایطی بهتر است.

نشریه «کوریره دلاسرا» خبر داد، دوناروما که ۲۱ ساله است و در ۵ سال گذشته سنگربان اصلی میلان بوده پیشنهادی برای تمدید قرارداد با باشگاه دارد که در صورتی که آن را امضا کند سالیانه ۱۰ میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد. قرارداد فعلی دوناروما سال ۲۰۲۱ به پایان خواهد رسید.

کونته به دنبال کانته

باشگاه چلسی در حال بررسی پیشنهاد اینتری‌ها برای انتقال هافبک ۲۹ ساله فرانسوی است.

سایت «کالچومرکاتو» خبر داد، پیشنهاد اینتر برای کانته معاوضه او با بازیکنانی مثل ژوآئو ماریو، ایوان پریشیچ یا دالبرت هنریک است. ارزش کانته را باشگاه چلسی ۶۰ میلیون پوند معادل ۷۹ میلیون دلار تعیین کرده و هنوز مشخص نیست تمایلی به جذب بازیکنی از اینتر دارند یا خیر.

104 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان اورتون چلسی اینتر آث میلان خامس رودزیگز جیانلوئیجی دوناروما انگولو کانته کپا آریزابالاگا میسون گرین وود فیل فودن فرانک لمپارد منچسترسیتی منچستر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان اورتون چلسی اینتر آث میلان انگولو کانته کپا آریزابالاگا میسون گرین وود فیل فودن فرانک لمپارد منچسترسیتی منچستر تمدید قرارداد دو بازیکن دروازه بان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک و حذف از رقابت‌های جام حذفی،  اظهار کرد: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم، اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آن سخت است.

او درباره دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن گفت: بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه ۲ گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه ۹۰ و یک گل در دقیقه ۱۰۰ بخورید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در بازی لیگ هم که یک بر صفر شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا (ورزشگاه امام خمینی (ره)) سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس ۲ به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم.

اوسمار درباره اینکه هواداران پرسپولیس باخت با چهار گل را به یاد ندارند، گفت: چهار گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت چهار گل خوب نیست.

او افزود: من یک لحظه هم به بازی با سپاهان فکر نکردم و تمرکزم به این بازی بود و تعویض‌هایی که انجام شد براساس همین بازی انجام دادیم. علیرضا بیرانوند شرایط بازی کردن را نداشت و تمرین هم با تیم نکرده بود تا در این بازی از او استفاده کنیم.  

سرمربی پرسپولیس گفت: صحبت‌هایی برای تمدید قراردادم شده است و برای ادامه همکاری علاقه دارم. ما  بازی‌های مهمی در لیگ داریم و باید احساساتمان را کنترل کنیم و تمرکزمان روی دیدار‌های مهم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک