Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:08:13 GMT

محموله یک تن و ۲۳۰ کیلوگرمی مرفین درطبس توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۳۶۱۶

محموله یک تن و ۲۳۰ کیلوگرمی مرفین درطبس توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر فرشید اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان طبس با دریافت خبری مبنی بر احتمال حمل محموله سنگین مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان موضوع را پیگیری و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با اعزام چند تیم ویژه مبارزه با مواد مخدر، محورهای مواصلاتی شهرستان طبس را رصد و کنترل کردند که در همین راستا به یک تریلی کشنده که با سرعت زیاد در حال حرکت بود مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران در بازرسی از تریلی یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم مرفین کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس در خراسان جنوبی طی هفته گذشته بالغ بر ۳ تن و ۸۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند که مرفین بیشترین فراوانی کشفیات اخیر بوده است.

سرهنگ فرشید افزود: مأموران طی این مدت ۴ باند حمل و توزیع مواد مخدر را منهدم و ۱۷۲ سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

به گفته وی در همین راستا ۴۶ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین نیز از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به افزایش ۹۳ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی نسبت به مدت مشابه سال قبل هشداری نگران کننده برای خانواده هاست که درخواست پلیس از والدین این است که نسبت به کنترل فرزندان خود مراقبت بیشتری کنند.

سرهنگ فرشید بر عزم جدی پلیس بر مبارزه با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی تأکید کرد و به اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: ماموران به صورت شبانه روزی تمامی نقاط استان را رصد و پایش می کنند و اجازه هرگونه بی نظمی و یا جولان قانون شکنان را نخواهند داد.

کد خبر 5018852

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان جنوبی کشفیات مواد مخدر محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس عاشورا آمار کرونا بوشهر ماه محرم گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک