Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام با اعلام ضرب الاجل برای رفع مشکل میدان میوه و تره بار گفت: این مسئله خیلی کش داده شده است و باید هرچه سریعتر ظرف هفته آینده تعیین تکلیف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛  قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در نشست مشترک ستاد تنظیم بازار استان و گفتگوی دولت با بخش خصوصی با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه بر کشور و مردم در چند سال اخیر اظهار داشت: با ایستادگی و استقامت خوب مردم، آمریکا در مجامع عمومی شکست خورد و نتوانست رای شورای امنیت را علیه کشور ما جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این شرایط سخت اصناف و مردم با همراهی خوبی که با نظام و دولت داشتند همه سختی ها و تحریم ها را تحمل کردند و دشمنان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

آمار و اقدامات مرتبط با اشتغال و ارائه تسهیلات مشاغل روستایی در ایلام قابل رصد مردم استرادیو| در استان ایلام امروز چه خبر بود؟تزریق اعتبار ضرورت فعلی پروژه‌های زیر ساختی در استان ایلام است

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر این مطلب که مدیران استان، مدیران بسیار خوبی هستند و تذکر ما در برخی جلسات به معنای ضعیف بودن انها نیست، اضافه کرد: اگر در جایی انتقادی نسبت به مدیری مطرح می شود به قصد اصلاح است و این نافی زحمات و خدمات خوب آن مدیر نیست و البته در راستای خدمتگذاری بهتر ما بایست بازخوردها را به لحظه به مدیران و مردم بدهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه کرونا جزیی از زندگی مردم شده است افزود: همه باید برای حفظ سلامتی خود و همنوعان با زدن ماسک و رعایت پروتکل ها به قطع زنجیره کرونا کمک کنیم.
وی افزود: اصناف و بازاریان نیز به منظور حفظ سلامت خود و مشتریان حتما پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

سلیمانی دشتکی در ادامه از همراهی خوب بسیج اصناف و عملکرد خوب اطلاعات استان تقدیر کرد و گفت: این دستگاه ها در این شرایط کرونا با حضور به موقع خود اجازه اجحاف در حق مردم ندادند و همواره همراه دولت بودند.
وی در ادامه با اشاره به گزارش دستگاه های تخصصی در خصوص کالاهای اساسی گفت: خوشبختانه مشکلی از نظر کمبود کالاهای اساسی و استراتژیک در استان نداریم.

وی اضافه کرد: با پیگیریهای انجام شده و جذب شش میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار صندوق حمایت مشکل سرمایه در گردش پشتیبانی امور دام استان برای ذخیره کالاهای اساسی برطرف شده است.
وی افزود: باید نظارت مستمر بر نحوه قیمت گذاری میوه و تره بار همچنان تداوم داشته باشد.

وی همچنین ضمن گله مندی بر تعیین تکلیف زمین میوه و تربار توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: این مسئله خیلی کش داده شده است و باید هرچه سریعتر ظرف هفته آینده تعیین تکلیف شود.

استاندار ایلام همچنین از کمیته امداد استان خواست ظرف مدت 10 روز نسبت به جذب 62 تن گوشت مرغ رایگان بین افراد تحت پوشش این نهاد از طریق پشتیبانی امور دام اقدام کند.

وی در پایان از هیئت‌های مذهبی استان نیز خواست تا قبل از اربعین نسبت به جذب سهمیه اقلام اساسی تنظیم بازار ویژه محرم و صفر شامل گوشت مرغ و گوشت قرمز، برنج و شکر توسط هیئات های مذهبی اقدام کنند.

انتهای پیام/180/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!

حالا تقریبا ۱۶ سال از آن روزی که ترانه «تنهاترین عاشق» را بنام فریدون فروغی با صدای بلند گوش می‌دادیم، می‌گذرد که سر و کله خواننده اصلی این قطعه پیدا شده است!

به گزارش ایسنا، حکایت «سعید فلاح» حکایت آدم‌هایی است که استعدادشان را فریاد زده‌اند اما کسی نه آنها را دیده و نه شنیده است. شاید اگر در روی پاشنه درستش چرخیده بود او الان روی صحنه بود و مردم برای خرید بلیت کنسرتش صف می‌کشیدند اما روزگار برایش چیز دیگری خواست،‌ او الان کارمند بیمارستان است، خواننده نیست و تال همین چند روز پیش کسی حرفش را باور نمی‌کرد که او خواننده و ترانه‌سرای قطعه «تنهاترین عاشق» باشد.

او وقتی نوجوان بوده در میوه‌فروشی پدرش کار می‌کرده است و آنجا عاشق دختری می‌شود که هر روز از جلوی میوه‌فروشی رد می‌شده است. این عشق به هردلیلی ناکام و ناتمام می‌ماند و سعید وقتی سال ۱۳۸۷ به خدمت می‌رود به یاد آن عشق قدیمی ترانه‌ای می‌نویسد و آن را اجرا می‌کند.

قطعه «تنهاترین عاشق» به سرعت هیت می‌شود و از تاکسی و پاساژ و مجتمع تجاری سر در می‌آورد و این خواننده جوان نمی‌تواند به مخاطبانش ثابت کند که خواننده واقعی این قطعه اوست اما اپیزود جدید برنامه «صداتو» که از یکی از پلتفرم‌ها پخش می‌شود،‌ او را به همه مردم معرفی کرد.

در این ویدئو می‌توانی جزئیات ماجرا را بببینید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت