Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: یکی از راه های حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا است که این مهم در طرح ملی سه شنبه های تکریم دنبال می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از راه های حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا است که این مهم در طرح ملی سه شنبه های تکریم دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در واقع یکی از مواهب این طرح، برقراری ارتباط با خانواده های معظم شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را از این خانواده ها به جامعه می باشد.

وی ابراز کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم یکی از طرح های بسیار خوبی است که امسال با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال اجرا می باشد و بنیان گذار این طرح ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور است.

خوبی زاده بیان کرد: در واقع این طرح فرصت مغتنمی برای تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا اعم از مادران، پدران، خواهران، برادران و فرزندان آنها می باشد که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حال اجرا می باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، بهانه ای شد تا امروز در منزل فرزند شهید والامقام حسین شعبانی حضور یافته و از وی تجلیل کنیم.

وی اظهار کرد: شهید شعبانی یکی از شهدای شاخص شهرستان کهنوج است و علی یکی از فرزندان شهید که امروز در منزلش حضور یافتیم نیز از جانبازان هشت سال دفاع مقدس می باشد که در سن نوجوانی به جبهه های جنگ رفته و از نخبگان شهرستان کهنوج است.

خوبی زاده در خاتمه تاکید کرد: با توجه به ابراز خرسندی خانواده های معظم شهدا و همچنین استقبال مسئولین بنیاد شهید و اعلام حمایت از طرح سه شنبه های تکریم بنابراین تلاش داریم این طرح را ادامه دهیم چرا که تجلیل از خانواده های معظم شهدا امری نیک و پسندیده است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های تکریم فرهنگ ایثار و شهادت طرح ملی سه شنبه های تکریم خانواده های معظم شهدا فرهنگ ایثار خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود