Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از شهرقدس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر منصوری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر‌قدس در حاشیه گشایش کانون آینده‌سازان این دانشگاه به‌ تشریح عملکرد مراکز تحقیقاتی، مدرسه اشتغال و کانون آینده‌سازان در این واحد دانشگاهی پرداخت و اظهار کرد که یکی از خوشحالی‌ها و نقطه اتکای بنده کانون آینده‌سازان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشحالی من از این حیث است که کانون آینده‌سازان از کادر‌سازی صحبت می‌کند و دانش‌آموزان‌ با این کانون از ایام دبیرستان با موضوع آشنا هستند و با یک آمادگی قبلی و تشکیلاتی‌ پا به‌عرصه دانشگاه می‌گذارند.

معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بیان کرد: با کمک از کانون آینده‌سازان می‌توان موضوعاتی که در اصطلاح جامعه‌شناسی به آن مسئله‌محور می‌گویند و مورد دغدغه عمومی هستند با بهره‌گیری از خرد جمعی و تفکر علمی جوانان دانش‌پژوه و صاحب‌نظران حل و فصل کرد.

منصوری‌ با توجه به‌معضلات کلان جامعه، بررسی راهکارهای پیشرفت علمی و حل چالش‌های جامعه را رویکرد اساسی برنامه‌های اجراشده معرفی و بیان کرد: دانشگاهی که امام‌(ره) فرمودند- دانشگاه مبدأ همه تحولات است- در این دانشگاه دانشجو تحول‌آفرین خواهد شد.

این مبلغ مذهبی خاطرنشان کرد: آن چیزی که به علم، تخصص و تجارب ما سمت و سو می‌دهد، همین تدین و ایمان ماست که با تنفس در فضای بسیج و فضای معنوی و مذهبی کانون آینده‌سازان این اتفاق تأمین می‌شود.

منصوری گفت: چیزی که مقام معظم رهبری از همه ما به عنوان ارکان دانشگاه و شما به عنوان دانشجویان آینده انقلاب اسلامی انتظار دارد، نیروی متعهد و متدینی است که به آینده نظام و آینده انقلاب اسلامی تعهد دارد.

معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر‌قدس تشریح کرد: مسائل عمومی جامعه مانند مسائل اقتصادی، اقتصاد‌مقاومتی، مسائل فرهنگی کلان (جهانی و جامعه) و ناهنجاری‌های اجتماعی امروز از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث است.

این کارشناس مذهبی مفاهیم دینی و مبانی اعتقادی را نیز از دیگر موضوعات جامعه برشمرد و اضافه کرد: تعهد باعث می‌شود انسان در هر عرصه‌ای که وارد می‌شود، توفیق پیدا کند و در عرصه‌ای که نیاز به جهاد علمی یا عملی باشد، ورود پیدا کند.

منصوری‌ افزود: کسی مانند مرحوم شهید زین‌الدین که رتبه چهارم پزشکی قبول می‌شود، برای اینکه حرف امام خمینی‌(ره) روی زمین نماند به جبهه می‌رود و به‌شهادت می‌رسد.

وی بیان کرد: در کنار این مسائل در حوزه سیاسی هم بررسی نقاط قوت و ضعف سیاست داخلی و خارجی و شناخت فرصت‌ها و تهدیدها مورد توجه قرار گرفته است.

تحصیل استقلال علمی با جهاد

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد شهرقدس تأکید کرد: امروز هم حضرت آقا از ما جهاد علمی خواسته‌اند و گفته‌اند اگر می‌خواهید استقلال و عزت کشور حفظ شود باید استقلال علمی داشته باشید، استقلال علمی هم جز با جهاد علمی و حضور شبانه‌روزی در دانشگاه و کسب مراتب عالی علمی و تولید دانش فراهم نمی‌شود.

این مسئول افزود: بر این اساس کانون آینده‌سازان که تعهد انقلابی دارد و قرار است در فضای علمی تنفس کند، دقیقاً تأمین‌کننده خواسته مقام معظم رهبری بوده و همه شما در کسوت عالم و دانشجو و یک انسان آگاه و خردمند ظاهر شوید و این اتفاق هم خواهد افتاد و روزی برسد که با هم فعالیت‌های فرهنگی، انقلابی خودجوش جهادی، دانشگاه را به پیش ببریم.

به‌گزارش آنا، کانون آینده‌سازان به‌همت نهاد نمایندگی رهبری و با مشارکت اداره آموزش وپروش و جوانان بسیجی در بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس به‌همراه جمعی از دانش‌آموزان نخبه در محل شبستان مسجد پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گشایش یافت.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد معاون نهاد نمایندگی کانون آینده سازان مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسین صفوی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان و جمعی از معاونین، مدیران و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد حسین صفوی در این مراسم با تشکر از تلاش‌های محمد دوستار در زمان تصدی پست ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افتخار دارد که خیلی پرقدرت روی پای خود ایستاده و نگاهی روشن‌تر از گذشته با توجه به استراتژی از پیش تعیین شده توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به آینده دارد.

وی ادامه داد: باید بدانیم وقتی مسئولیتی را قبول می‌کنیم و قدرتی را به امانت و موقت داریم باید این قدرت خدایی باشد، انتظار می‌رود که از این قدرت در مسیر خودش و بهینه استفاده شود این امانتداری و پیمانی را که خواهیم داشت باید به آن عمل کنیم، عمل به این مسئولیت دارای پیروزی است؛ چراکه پیروزی آن بوده که به ماموریتی که برعهده ماست به خوبی عمل کنیم. همه اعضای این تیم وظیفه همراهی با سرپرست تیم و فرمانده را دارند تا این استراتژی به خوبی و سرعت بالاتری به جلو سوق داده شود.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان با آرزوی موفقیت برای مجتبی ملکی‌چوبری به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، افزود: وی مدیری جوان، مؤمن، کارآمد و انقلابی بوده که امیدواریم با حضور وی در این مسیری که دوستار ریل گذاری کرد با سرعت بیشتری حرکت کنند و هدفی که شایسته دانشگاه آزاد اسلامی است به آن برسیم.

افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز گفت: در طول مدت تصدی دوستار افتخارات زیادی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مانند کسب مقام در جشنواره امامت و مهدویت، رویدار صدرا و ... داشتیم که به همت و تلاش و درایت دوستار اتفاق افتاد.

مجتبی ملکی‌چوبری عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تحول آفرین و مأموریت گراست که این مأموریت‌ها و رخداد‌هایی که قرار است در سال ۱۴۰۳ اتفاق بیافتد و سکوی مبدل دانایی به توانایی بوده که باید در عرصه عمل هم نشان داده شود.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته با داشتن زیرساخت‌های لازم در زمینه‌های علمی، فرهنگی و. آغاز به اقدامات مختلفی در راستای افزایش تولیدات علمی و فرهنگی کرده که با توجه به فرمایشات حضرت آقا و شعار دانشگاه آزاد اسلامی به سمتی حرکت کنیم که همه حوزه‌ها دارای جهش خوبی باشند.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز علمی مولود انقلاب بوده، توجه به مقوله حجاب و عفاف اولویت کار در دانشگاه است و در این باره استادان، کارکنان و دانشجویان باید در مقوله حجاب و عفاف کوشا بوده و برای اینکه فضای دانشگاه حال و هوای اسلامی و انقلابی داشته باشد باید از استاندارد‌های مناسبی استفاده کرد که این مهم همت و همدلی همگان را در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان طلب خواهد کرد.

به گزارش آنا، در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های محمد دوستار در سمت رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان