Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح ملی «سه شنبه های تکریم» این هفته با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در منزل والدین شهید «فردین صفی خانی» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، طرح ملی «سه شنبه های تکریم» این هفته با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در منزل والدین شهید «فردین صفی خانی» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» همزمان با دهه کرامت آغاز شده و همه فعالیت ها و اقدامات این رویداد ملی توسط مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir بارگذاری می شود.

 

طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور مسئولان ارشد استانی به صورت ویدیو کنفرانس و حضوری، در منزل خانواده های شهدا برگزار می شود و اجرای این طرح تا پایان سال جاری توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

 

تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی و هنری محله از جمله اهداف برگزاری طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» است.

 

تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان جوانان و نخبگان به مساجد از دیگر اهداف برگزاری طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» است.

 

طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در راستای بزرگداشت نام و یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: شهید گرانقدر «فردین صفی خانی» متولد شهرکرد است که در سن ۱۶ سالگی ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمانش را لبیک گفت و در عملیات کربلای پنج بر اثر اصابت ترکش خمپاره شهد شیرین شهادت را چشید.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم خانواده های معظم شهدا کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری سه شنبه های تکریم صفی خانی طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به جایگاه اصفهان در ورزش زورخانه‌ای گفت: ویژه‌برنامه به‌رسم فتوت به مناسبت فرارسیدن هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در راستای تکریم پهلوانان ورزش زورخانه‌ای در ذکر خانه بوتراب برگزار شد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ثبت جهانی فرهنگ پهلوانی و آئین ورزش زورخانه ای در سازمان یونسکو به عنوان میراث فرهنگی، افتخاری ماندگار محسوب می‌شود و هدیه فرهنگی ایرانیان به فرهنگ جهانیان است.

وی با بیان اینکه روز ۱۷ شوال به‌عنوان روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در تقویم رسمی کشور ثبت شده است، افزود: ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر از آن اشاعه در فرهنگ عمومی جامعه و تسری در مراودات و کارهای روزمره و توسعه ورزش زورخانه‌ای وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وجود محلات قدیمی امین‌آباد، عاشق‌آباد و محمودآباد اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی منطقه ویژه برنامه به‌رسم فتوت را برای دومین سال در راستای تکریم و بزرگداشت پهلوانان و قهرمانان نامی بزرگ این محلات برگزار کرد.

رسالت با اشاره به جایگاه اصفهان در ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه برنامه به. رسم فتوت در قالب اجرای ورزش‌های زورخانه‌ای، تکریم خانواده پهلوان شهید محله محمودآباد و تکریم و بزرگداشت پهلوانان ورزش زورخانه‌ای در منطقه ۱۲ اصفهان در ذکر خانه بوتراب محله محمودآباد برگزار شد.

کد خبر 748041

دیگر خبرها

  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت