Web Analytics Made Easy - Statcounter

لارا کلاسن، یکی از دختران ایسلندی که با فیل فودن و میسون گرینوود دیدار کرده بود از این ملاقات ابراز پشیمانی کرد. 

لارا کلاسن یکی از دختران ایسلندی است که با فیل فودن و میسون گرینوود، دو پدیده جوان تیم ملی انگلیس دیدار کرده بود، دیداری که منجر به خط خوردن این دو نفر از تیم ملی انگلیس شد.

 با توجه به قوانین قرنطینه تیم ملی انگلیس، بازیکنان در هتل نباید با شخصی غیر از اعضای تیم دیدار می داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال فیل فودن و میسون گرینوود، با دو دختر ایسلندی در هتل محل اقامت تیم ملی انگلیس دیدار کردند. فودن و گرینوود به دلیل نقض قوانین قرنطینه، از اردوی تیم ملی انگلیس اخراج شدند و در بازی امشب سه شیرها مقابل دانمارک در هفته دوم لیگ ملت های اروپا حضور نخواهند داشت. به گزارش طرفداری و به نقل از ایندیپندنت، لارا کلاسن در مصاحبه ای در خصوص دیدار با فیل فودن ابراز پشیمانی کرد:

خیلی ها به من گفتند فیل فودن [شریک زندگی] و فرزند دارد. من این را نمی دانستم. قبل از ملاقات با فودن، نام او را در گوگل جستجو نکرده بودم. تمام اطرافیان او از جمله [شریک زندگی]، خانواده و هم تیمی های فودن را درک می کنم که چه حسی دارند.

فیل فودن، هافبک 20 ساله منچسترسیتی در یک رابطه طولانی مدت است و یک پسر دو ساله هم دارد.

همچنین بخوانید:

دختران ایسلندی، عامل اخراج میسون گرینوود و فیل فودن از اردوی تیم ملی انگلیس گرت ساوتگیت: گرینوود و فودن به انگلیس باز می گردند فیل فودن به خاطر نقض قرنطینه در ایسلند عذرخواهی کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس میسون گرینوود فیل فودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • گری نویل فاش کرد: در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس بودم!
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • ۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد