Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در ششمین اجلاس شورایعالی همکاری راهبردی ایران و ترکیه  خطاب به همتای ترکیه ای خود گفت: از امروز فرصتی در اختیار ما قرار گرفت تا بار دیگر با جنابعالی و همکارانتان در روند همکاری‌های دو کشور فرصت گفت و گویی داشته باشیم، بسیار خرسند هستم و خداوند بزرگ را شاکرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس جمهوری گفت: لازم می دانم مراتب همدردی خودم را نسبت به عزیزانی که در کشور ترکیه از رنج کرونا در مشکل هستند،اعلام کنم. به روح عزیزانی که در اثر کرونا از دست رفته‌اند، تقاضای شادی روحشان را داشته باشم و برای افراد بستری تقاضای شفای عاجل داشته باشم و از خداوند بخواهم که دو ملت ایران و ترکیه و همه ملل جهان از این ویروس خطرناک نجات پیدا کنند و در آینده نزدیک همه ما بتوانیم برای پایان این ویروس جشن و شادمانی داشته باشیم.

روحانی افزود: همین ویروس باعث شد که امروز نتوانیم در تهران خدمت شما و همکارانتان باشیم و برای پیشبرد روابط در فضای مجازی حضور امروز باهم گفت و گو داشته باشیم. امیدوارم روز پایان این ویروس بازهم شاهد حضور جنابعالی و همکاراناتتان در تهران باشیم.

 وی گفت: روابط دو کشور دوست ایران و ترکیه همواره بر پایه‌های بسیار مستحکمی در طول تاریخ بنیانگذاری شده و وقوع حوادث تلخ و ناگوار هم هرگز نتوانسته گزندی به روابط دو کشور برادر و دوست وارد کند.

 رییس جمهوری گفت: روابط دو کشور بر مبنای حسن همجواری و ارزش‌های مشترک فرهنگی و احترام متقابل و همچنین توجه به منافع مشترک دو کشور و ثبات، امنیت و صلح در منطقه بوده است.

 روحانی اظهارداشت: مرزهای دو کشور خوشبختانه همواره مرزهای صلح و دوستی بوده و دو دولت به ویژه در هفت سال گذشته تلاش دو دولت بر مبنای توسعه روابط دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بوده است.

وی تصریح کرد: هر دو کشور در یک منطقه بسیار حساس خاورمیانه قرار گرفته‌ایم. دو کشور دو قدرت بزرگ در منطقه هستند و همواره دشمنی‌ها و کینه توزی‌هایی نسبت به دو کشور وجود داشته و امروز هم وجود دارد. راهی جز تقویت روابط دوستانه دو کشور برای غلبه بر این توطئه‌ها وجود ندارد.

 رییس جمهوری گفت: من بسیار امیدوارم که نشست مشترک امروز ما و توافقاتی که خواهیم کرد، برای روابط دوجانبه مثمرثمر و سازنده باشد

برچسب‌ها رجب طیب اردوغان حسن روحانی ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان حسن روحانی ترکیه رجب طیب اردوغان حسن روحانی ترکیه ایران و ترکیه روابط دو دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان ایران راهی سیبری شد؛ جدال غول‌های پاورلیفتینگ در کراسنویارسک

تیم ایران بعد از برگزاری مراسم بدرقه بامداد امروز راهی شهر کراسنویارسک در کشور روسیه شد.

به گزارش ایرنا، تیم ایران متشکل از ورزشکاران رشته‌های پرورش اندام، فیتنس چلنج، قویترین مردان و لیفت امروز تهران را به مقصد کشور روسیه و شهر کراسنویارسک ترک کرد.

اعضای تیم ایران رقابت خود را در مسابقات بین المللی "سیبرین پاور شو" روز جمعه آغاز می‌کنند و تا روز یکشنبه این رویداد ادامه خواهد داشت.

اسامی تیم اعزامی ایران به این رویداد به شرح زیر است:

قویترین مردان

رضا قیطاسی، عظیم دیانی، سجاد سلطانی نژاد، علی فاضلی، عبدالله قلیچ

پرورش اندام

بیلدینگ: کامبیز صمدی، رضا بیرانوند، وحید احدنو، مهدی جابری، بهمن میرزایی

فیزیک: فرید علیمردانی، فرشید قادری

فیزیک کلاسیک: یزدان رحمت آبادی، نامدار خزایی، اکبر شوقی، مهدی یارعلی

ماسکولار: علیرضا خوانساری

لیفت

مصطفی رنجبر، محمد رئیسی، عباد کهنسال، شهرام ساکی

فیتنس چلنج

مصطفی عزتی فرد، دانیال میرکریمی، امید کلجی، مهرداد حدادی، انصار مردانه

کادرفنی، سرپرستی و داوری

پرورش اندام: مرتضی اویسی(مربی)، علی ابراهیمیان(سرپرست)

قویترین مردان: بابک غضبانی(مربی)، علیرضا استادحاجی(سرپرست)، پیمان ماهری پور(داور)

لیفت: مجید نظرخانی(مربی)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رایزنی ایران و تاجیکستان درمورد تقویت روابط دوجانبه
  • برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه ماه آینده
  • نیاز امروز کشور مسئله گفتمان سازی است
  • تقویت روابط تجاری ایران و کره جنوبی
  • کاروان ایران راهی سیبری شد؛ جدال غول‌های پاورلیفتینگ در کراسنویارسک
  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • روابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • وابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع