Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش شجاعیان در لیگ قهرمانان آسیا نیز نمی تواند برای آبی ها به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسئولین استقلال در حالی روز گذشته لیست نفرات خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند که به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی هیچ بازیکن جدیدی را نتوانستند به این فهرست اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین نام داریوش شجاعیان که در لیگ برتر و حذفی نتوانست برای استقلالی ها به میدان برود، ظاهرا از لیست آسیایی نیز جا مانده است. مسئولان استقلال با توجه به اینکه نام شجاعیان در لیست قبلی آسیایی وجود داشت امیدوار بودند در لیگ قهرمانان بتوانند از او استفاده کننداما این اتفاق بازهم رخ نخواهد داد.

با توجه به خروج نام شجاعیان از لیست استقلال در نیم فصل و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فیفا این بازیکن را به عنوان بازیکن جدید می‌شناسد و به همین خاطر این هافبک با بدشانسی تمام در لیگ قهرمانان نیز نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

البته مدیران استقلال در صدد هستند با رایزنی این مساله را حل کنند اما بعید است این امکان از سوی مسئولان AFC فراهم شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال داریوش شجاعیان لیگ قهرمانان آسیا نقل و انتقالات 1399 نقل و انتقالات ایران لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان فوتسال اروپا برنده فینال تمام اسپانیایی رقابت‌های فصل ۲۴-۲۰۲۳ این تورنمنت بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فینال مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امشب (یکشنبه) با دیدار تمام اسپانیایی مایورکا پالما و بارسا (بارسلونا) برگزار شد که تیم پالما در این مسابقه با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید. آدولفو در دقیقه ۱۵ برای بارسا موفق به گلزنی شد، اما شاگردان آنتونیو وادیو خیلی زود به بازی بازگشتند و با گل‌های رومولو در دقیقه ۱۹، ویلیان لورنچو در دقیقه ۲۰ و نگینیو در دقیقه ۳۴ از حریف پیش افتادند. در شرایطی که بارسلونا با پنج بازیکن حمله می‌کرد، چگینیا دروازه بدون دروازه‌بان این تیم را در آخرین دقیقه گشود و نگینیو چند ثانیه بعد گل پنجم پالما را به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی مسابقات از این عنوان دفاع کند.

پالما که دومین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا را تجربه می‌کرد، دومین قهرمانی متوالی را در این جام به دست آورد. مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما در این دیدار در ترکیب تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۳۰ با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد. وی برای دومین سال پیاپی مدال قهرمانی فوتسال اروپا را به گردن می‌آویزد.

حسین طیبی دیگر بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما به شمار می‌رود که این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!