Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیردفتر نمایندگی دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و 72 تن از یاران وفادارش گفت: حضرت آقا در سال 1380 فرمان 8 ماده‌ای ابلاغ کردند که بر اساس آن سران قوا و مسئولان امر بایستی‌برابر اصل 100 قانون اساسی در جهت‌اجرایی‌شدن‌ این‌فرمان‌ حرکت می‌کردندکه متاسفانه تسامح و تساهل باعث شد که مقام معظم رهبری چندین بار در این خصوص تذکر دهند که در همین راستا تعدادی از دلسوزان نظام و انقلاب‌ از طیف های مختلف سیاسی توافق کردند که نهادی برای مبارزه با فساد و رانت‌خواری، آموزش‌مطالبه‌گری، احقاق‌حقوق و مطالبات مردم و اجرای فرمان 8 ماده‌ای حضرت آقا و شفافیت بویژه در کار مدیران و ((اصل از کجا آورده‌ای؟)) را با مجوز وزارت کشور تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرویز سالاری افزود: نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت یک نهاد غیر انتفاعی، غیر سیاسی و غیر دولتی است که در 24 استان کشور با 15 کارگروه  و زیرمجموعه فعالیت‌دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر کسانی هستند که به سبب رفتار نادرست برخی مسئولان نسبت به انقلاب، جمهوری اسلامی‌ و اسلام بدبین شده‌اند که باید تلاش کنیم تا با مبارزه با فساد و شفافیت سازی این اعتماد رفته را برگردانیم.

سالاری خاطر نشان کرد: دشمن سعی دارد با استفاده از «ندانم کاری‌های» تعدادی از مدیران نفوذی و جاهل، مردم را از نظام دور کند و بین مردم و نظام‌اسلامی گسست ایجاد کند که ما باید سعی کنیم با هوشیاری و برنامه‌ریزی جلوی این گسست را بگیریم و دشمن را ناکام بگذاریم؛ همانگونه که تا کنون ناکام مانده است.

مدیر دفتر نمایندگی دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان گفت: این نهاد کارهای زیادی انجام داده است از جمله تلاش برای بازگرداندن و ابطال واگذاری آلومینیوم المهدی در استان که با تلاش‌ها و افشاگری‌های دکتر توکلی و با اطلاعات مناسبی که از استان در اختیار ایشان قرار کرفت صورت گرفت و با شکایت از بعضی‌ از سازمان‌ها و مدیران
 سبب‌ عزل‌‌ تعدادی‌ از مدیران متخلف‌ و بازگشت سرمایه به بیت‌المال‌شد. همچنین پیگیری‌های این نهاد مردمی در گمرکات استان سبب عزل مدیر غیر حرفه‌ای در آن شد.

پرویز سالاری بیان داشت: پایش وضعیت شفافیت و فساد در استان، آموزش عمومی و تخصصی در امر شفافیت و مبارزه با فساد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این زمینه، ارجحیت‌ داشتن‌ پیشگیری‌ بر درمان درفساد، تولید و کسب‌ دانش‌ مبارزه‌ با فساد‌، الگوسازی، آینده‌پژوهی، فسادستیزی‌بدون‌ رودر‌بایستی، پرهیز و احتراز از سیاسی‌شدن «دیده‌بان» و... از جمله وظایف و اهداف دفتر نمایندگی دیده‌بان شفافیت و عدالت در استان است.

 یاد آور می شود در این نشست اعضای شورای مرکزی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و در پایان نیز احکام هرکدام از اعضا توسط مدیر دفتر نمایندگی استان اعطا شد.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: دیدبان شفافیت هرمزگان بندرعباس شورای مرکزی دیده بان شفافیت و عدالت مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است