Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: دستگاه رسانه‌­ای استکبار به بهانه آزادی بیان و قلم آن هم به گونه­‌ای کاملاً جهت ­دار به اشکال گوناگون به پدیده اسلام هراسی و اسلام ستیزی دامن می‌­زنند که این امر ناشی از ترس از نفوذ و گسترش آموزه­‌های گران­ سنگ اسلام بوده که آشکارا در تعارض با منافع نامشروع نظام­ سلطه در جهان می­ باشد و، چون دست ­اندرکاران این­‌گونه رسانه­‌ها توان رویارویی صحیح با منطق استوار دین حنیف را ندارند اقدام به انجام حرکات ناشایستی از این دست می ­زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرواضح است که این­گونه حرکات از سر ضعف و انفعال می­ باشد و عاقبت خوبی نیز برای عاملان آن به دنبال نخواهد داشت.

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور به شدت این اقدامات زشت و موهن را محکوم می‌­کند و رجاء واثق دارد که به حول و قوه الهی نه تنها تابش نور و معرفت و گرمای حیات­بخش دین مبین اسلام و اساس دیانت به سردی نمی­ گراید، بلکه شعشعه نورانی ­اش روز به روز از فروغ و درخشش و تابندگی بیشتر برخوردار خواهد شد و نصیب معاندان چیزی جز خذلان و خواری و خسارت نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی توهین به پیامبر اسلام ستیزی اسلام هراسی شارلی ابدو فرانسه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی