Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نیروهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در همان ساعات ابتدایی بعد hc وقوع زلزله رامیان در صبح روز دوشنبه در محل حادثه حاضر شدند و به صورت کلی مشکلات را  مورد رصد و ارزیابی خود قرار دادند. 

وی افزود: صبح امروز (سه شنبه) هم بعد از گذشت یک روز از زلزله جهت اطلاع از مشکلات و نیازمندی های مردم آسیب دیده بعد از استقرار در چادرهای امدادی و غیره بازدید میدانی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان زاده ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام تجربه ای از نحوه خدمات رسانی در سیل سال ۹۸ در منطقه آق قلا و گمیشان داشته که می تواند با بهره گیری از این تجربیات در راستای کمک به مردم مناطق زلزله زده رامیان هم قدم هایی بردارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: آنچه که در سیل سال قبل اتفاق افتاد این است که گروه های مردمی و جهادی پای کار آمدند و در زمینه های اسکان، تغذیه، امداد و نجات و غیره توانستند صحنه های قشنگی را خلق کنند.

وی گفت: همچنین نهادهای حاکمیتی مانند سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و غیره در کنار هم قرار گرفتند تا با رفع همپوشانی، خدمات بهتری را به آسیب دیدگان داشته باشند.

سلمان زاده اضافه کرد: در مناطق زلزله زده اخیر رامیان هم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دو اقدام را در دستور کار خود قرار داده است که می توان به ورود در زمینه تغذیه و هم در ایجاد آرامش در بین مردم و خانواده های حادثه دیده اشار کرد که به همین منظور مقرر شد با مشارکت  گروه های جهادی همکار ستاد، آشپزخانه ای را در شهر رامیان دائر و با برنامه ریزی  بخشی از مایحتاج مردم تهیه شود. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: مسئول قرارگاه جهادی ستاد در استان هم اکنون در منطقه رامیان مستقر شده است تا خدمات رسانی به نحو احسن انجام گیرد و از ظرفیت انبارهای بحران بنیاد احسان استفاده  کند.

سلمان زاده بیان کرد: در اقدامی دیگر، برای ایجاد آرامش خانواده ها به ویژه کودکان و زنان در محل چادرهای امدادی، فضایی تحت عنوان «خانه مهربانی» شکل خواهد گرفت و از ظرفیت مربیان و روانشناسان جهادی انشاالله بهره خواهیم گرفت.

کد خبر 5019188

منبع: مهر

کلیدواژه: رامیان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره زلزله محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس آمار کرونا عاشورا بوشهر ماه محرم گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سلمان زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس