Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان سارقان مسلح در شهرستان های چابهار، خاش و زاهدان دستگیر شدند.

ابراهیم کوچکزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: سارق حرفه ای کابل و تجهيزات انتقال برق در حین سرقت دستگیر شد.

 

وی افزود: مأموران گشت انتظامی کلانتری 12 شهرستان خاش در حين گشت زني شبانه در سطح حوزه استحفاظي، جوانی را که در حال سرقت سیم های شبکه انتقال برق بود مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی خاش بیان کرد: در بازرسی از خودروی این سارق مقدار 400 متر سیم مسی مسروقه کشف شد.

سرهنگ کوچک زائی تصریح كرد: متهم 26 ساله پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی به 6 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان خاش با اشاره به معرفی متهم به مراجعه قضائی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده افراد و یا خودرو های مشکوک اطراف ستون ها و تجهیزات انتقال برق سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

*دستگیری سارقان مسلح خودرو های عبوری در زاهدان

با اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان زاهدان 2 سارق مسلحی که قصد سرقت خودروهای عبوری در یکی محلات حاشیه ای زاهدان را داشتند به دام افتادند.

حمیدرضا اکبری نیز گفت: در پی تماس با مركز فوريتهاي پليسي110 و اعلام  سرقت به عنف خودروهاي عبوري توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 در یکی از مناطق حاشیه ای شهر زاهدان بلافاصله  ماموران انتظامی پاسگاه "شهید بهشتی " شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل 2 سرنشین یک خودروی پژو 405 را مشاهده که با  مسدود کردن یک خیابان فرعی قصد راهزنی و سرقت مسلحانه خودرو های عبوری را داشتند.

وی ادامه داد: سارقان بلافاصله با مشاهده مأموران انتظامی بدون توجه دستور ایست پلیس با سرعت از محل متواری به سمت خودروی انتظامی تیراندازی کردند که خوشبختانه مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح و  تیراندازی به سمت لاستیک خودروی آنان موفق به توقیف خودرو دستگیری این 2 سارق شدند.

سرهنگ اکبری با اشاره به کشف 2 قبضه سلاح کلاش ، یک قبضه کلت کمری ومقداری مهمات جنگی از سارقان خاطر نشان کرد: متهمان براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

*سارق اموال ادارات دولتی چابهار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  گفت: با سرعت عمل پلیس شهرستان چابهار، سارق اموال یکی از ادارات دولتی این شهرستان هنگام سرقت دستگیر شد.

حیدرعلی کیخائی مقدم گفت: شب گذشته ماموران کلانتری 11 این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه فردی را که درحال سرقت اموال یکی از ادارات دولتی این شهرستان بود مشاهده و بلافاصله او  را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

کیخائی مقدم تصریح کرد: متهم 41 ساله که توجیهی برای اقدام خود نداشت پس از انتقال به کلانتری، در تحقیقات تکمیلی پلیس به 4 فقره سرقت اموال اماکن دولتی در سطح شهرستان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از مردم از خواست با ارائه اخبار به موقع به پليس از طريق تلفن 110، نيروي انتظامي را در اجراي مأموريت‌هاي محوله و برخورد با مجرمان ياري کنند.

 

پایان پیام/714

منبع: شبستان

کلیدواژه: باند سارقان دستگیری سارق سارقان مسلح ادارات دولتی دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان کابل‌های مترو

فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآورد‌های صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند