Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرشاد احمدزاده به اتفاق شخصی به نام شاهین اعتباری که از دوستان نزدیکش است، به دیدار مدیرعامل باشگاه استقلال رفت و معلوم نیست نزدیکان سعادتمند چه چیزی را از قول او و به نقل از او تکذیب می کنند

 در حالی که فرشاد احمدزاده عصر سه شنبه به اتفاق شاهین اعتباری، شخصی که با برخی فوتبالیست ها رابطه دوستانه ای دارد، با مدیرعامل استقلال مذاکره کرد، در پی اعتراض طرفداران استقلال به مذاکره با این بازیکن، نزدیکان احمد سعادتمند از زبان او نوشتند هیچ مذاکره ای در کار نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال ابزار سودجویی دلال ها و بازیکنان فرصت طلب

 به گزارش طرفداری، از آن جایی که همزمان با استقلال چند تیم دیگر از جمله آلومینیوم اراک (البته بهتر است بخوانید رسول خطیبی) ذوب آهن اصفهان و ... هم در همان هتل محل مذاکره آبی ها در حال برگزاری جلسه های نقل و انتقالاتی خود هستند، این شائبه وجود داشت که فرشاد احمدزاده برای مذاکره با یکی از این تیم ها به هتل رفته و مذاکره با استقلال دروغ است. حتی این احتمال هم وسط آمد که شاید برخی بازیکنان، داشتن پیشنهاد از استقلال را تبدیل به ابزار کرده اند تا از باشگاه های دیگر یا باشگاه فعلی خود پول بیشتری بگیرند اما سطح یارگیری استقلالی ها در نقل و انتقالات جاری نشان می دهد مذاکره با فرشاد احمدزاده هم غیرممکن نیست. 

اعتراض هواداران به مذاکره با فرشاد احمدزاده

البته خارج از این تفسیرها، آنهایی که عصر دیروز در هتل حضور داشتند می گویند احمدزاده به اتفاق همراه خود به دیدار مدیرعامل استقلال و همراهان او رفت و مذاکره با فرشاد احمدزاده در حضور شاهین اعتباری انجام شد. به نظر می رسد شدت اعتراض طرفداران استقلال در فضای مجازی به حدی بود که نزدیکان سعادتمند ناچار شدند به نقل از او این ماجرا را تکذیب کنند و از برخی افراد بخواهند از قول مدیرعامل استقلال منکر مذاکره شوند. این مذاکره در شرایطی تکذیب شد که فرشاد احمدزاده به دوستانش گفته به استقلال قیمت دادم و قرار شده آنها تا چهارشنبه ظهر به من جواب بدهند!

یک انبوه ساز پای ثابت مذاکره های استقلال؟

یک انبوه ساز که از او به عنوان عابر بانک جدید استقلال نام برده می شود، یکی از مسئولان سابق کانون هواداران باشگاه و همچنین دو معاون سعادتمند و یک مشاور او معمولا در هتل حضور دارند و به تناوب در مذاکره های مدیرعامل استقلال شرکت می کنند و حتی بعضا برخی مذاکره های اولیه را هم خودشان به جای سعادتمند انجام می دهند. گاهی اوقات هم یک عضو هیات مدیره استقلال سری به این هتل که حالا تبدیل به شعبه دو باشگاه استقلال شده، می زند تا جمع آبی ها تکمیل شود! تعداد زیاد این افراد باعث شد تعداد مراجعه کننده به هتل برای مذاکره با استقلال هم زیاد باشد و اینگونه به نظر برسد که استقلال بی توجه به قانون محدودیت جذب بازیکن لیگ برتری قصد به خدمت گرفتن ده بازیکن یا حتی بیشتر را دارد.

مذاکره با محسن مسلمان صد در صد منتفی است

لا به لای این مذاکره ها هم نام هایی مطرح می شود که معلوم است فقط جنبه بازارگرمی دارد. دیروز بازیکنی با استقلال مذاکره کرد که بعید است حتی از لیگ آزادگان هم پیشنهاد داشته باشد یا فرشاد احمدزاده در حالی برای مذاکره فرا خوانده شد که معلوم بود هوادار استقلال تحت هیچ شرایطی با جذب او کنار نمی آید. با توجه به شدت اعتراض طرفداران استقلال، مذاکره با محسن مسلمان را هم باید منتفی دانست. پیش از این شایعه شده بود بعد از فرشاد، نوبت مذاکره با محسن است!

لیست استراماچونی یا لیست مشورتی باشگاه؟

گفته شده این مذاکره ها با نظر غیر مستقیم آندره آ استراماچونی در جریان است و استقلال بعد از هر مذاکره ای، خرید نهایی را با مرد ایتالیایی چک می کند اما بعید است این گفته به واقعیت نزدیک باشد. به نظر می رسد چند پیشکسوت استقلال طرف مشورت سعادتمند و اطرافیانش قرار می گیرند و آنها درباره مذاکره های استقلال نظر فنی می دهند. علاوه بر رشید مظاهری، استقلال بابک مرادی و متین کریم زاده را به خدمت گرفت، با مرادمند توافق کرد، برای سعید واسعی به پیکان نامه زد و همچنان به مذاکره با سایر گزینه هایش نظیر احمد موسوی و ... ادامه می دهد. رمضانی، عاشوری و چند گزینه دیگر هم از دست استقلال پریدند و با توجه به جذب مظاهری و حفظ حسینی و پورحمیدی، ادامه مذاکره با علیرضا حقیقی هم متوقف شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم

سرپرست تیم فوتبال استقلال در اولین روز حضورش در تمرین با خبرنگاران صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز(جمعه) استقلال که با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: خیلی ممونم که تشریف آوردید و تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است. امیدواریم که در پایان فصل به آن جایگاهی که دلخواه عزیزان است دست پیدا کنیم.

پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال

وی در مورد حضور دوباره در استقلال و قبول سمت سرپرستی آبی‌پوشان عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم صحبت کرده بودیم اما چون از قبل یک صحبت‌ها و زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من بود؛ در نهایت تماس گرفته شد. من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم.

سرپرست تیم فوتبال  استقلال در پاسخ به این سوال که تغییر کادر مدیریتی آبی‌پوشان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اصلاً نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم. دید ما رو به آینده است. تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند و تلاش کردند، جا دارد از آنها تشکر شود اما الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • انتقاد تند هاشم بیک‌زاده از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده + ویدئو