Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@06:18:35 GMT

پروانه معصومی تا کرونا نرود کار نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۹۱۷۴

پروانه معصومی تا کرونا نرود کار نمی‌کند

پروانه معصومی که به خاطر کرونا این روز‌ها از خانه خارج نمی‌شود، می‌گوید در خانه کتاب و روزنامه می‌خواند و سریال‌های جدید را اصلا تماشا نمی‌کند. او هم مثل خیلی از مردم ترجیح می‌دهد سریال‌های تکراری را تماشا کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این بازیگر باسابقه با تاکید بر اینکه در حال حاضر در فیلم و یا سریالی ایفای نقش نمی کند و در حقیقت اصلا از خانه خارج نمی‌شود، گفت: به خاطر کرونا کار نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این بیماری تمام شود مسلما باز هم کار خواهم کرد اما به خاطر این بیماری در خانه مانده‌ام و از خانه خارج نمی‌شوم.

او اضافه کرد که در روزهای کرونایی تنها کاری که می‌تواند انجام دهد این است که روزنامه‌ها را بخواند، کتاب بخواند و خبرگزاری ‌ها و سایت‌های خبری را هم چک کند.

معصومی در پاسخ به این پرسش که چقدر سریال‌های جدید تلویزیونی را دنبال می‌کند؟ گفت: بعضی از این کارهای ضعیف را تماشا کرده ام اما من در مجموع سریال‌های جدید را نگاه نمی‌کنم. کانال آی فیلم یا تماشا را نگاه می‌کنم. هنوز هم سریال‌های قدیمی که متعلق به سال‌ها قبل است خیلی بیشتر به دل می‌نشیند.

او با بیان این اینکه آخرین سریالی که در آن بازی داشته سریال «شرایط خاص» بوده است، گفت: در این مدت خیلی پیشنهاد کاری داشتم نمی‌دانم چرا در ایام کرونایی انقدر پیشنهاد زیاد داشتم اما هیچکدام را نپذیرفتم من از در خانه خارج نمی‌شوم آن وقت بروم  بیرون برای فیلم بازی کردن؟

این هنرمند در پایان از مردم خواست تا جایی که می‌توانند از خانه‌ها بیرون نروند و به فکر کادر درمان باشند. او افزود: آدم واقعا در مقابل کادر درمانی کشور شرمنده و خجالت زده می‌شود. من چون دو سه بار به خاطر کاری به بیمارستان رفتم وقتی نگاهشان می‌کنم می‌بینم خیلی آدم‌های باگذشتی هستند و از همه چیزشان گذشتند. کمی فکر این‌ افراد باشیم. کمی سفر ها را کم کنیم. من تهران زندگی نمی‌کنم و در یکی از روستاهای استان گیلان هستم. زمان تعطیلات که می شود انقدر همه هجوم می‌آوردند به شهرهای شمالی که ما برای همان هفته‌ای یک بار خریدمان هم به زور از خانه خارج می‌شویم. چرا باید اینطور باشد؟ ما هم دلمان می‌گیرد. من هم هفت ماه است که خواهرانم را ندیده‌ام و دلم تنگ شده است. باید تحمل کرد تا ان شاءالله به خوبی و خوشی این بیماری تمام شود و باز هم بتوانیم دورهم جمع شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازیگران کرونا پروانه معصومی خانه خارج خانه خارج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه

با وجود انتقادات فراوان از عملکرد هالند، او هم‌چنان در حال فتح آمار و رکوردها است!

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر انگلیس در X، از جدیدترین رکورد غول نروژی منچسترسیتی ارلینگ هالند رونمایی کرد. بر این اساس، هالند پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر به حساب می‌آید که در طول یک فصل، هم در بازی‌های خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه، ۱۰ گل یا بیشتر را به ثمر می‌رساند.

ارلینگ هالند در فصل جاری ۲۷ بازی برای منچسترسیتی در لیگ برتر انجام داده و آمار ۲۱ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. او در مجموع تمامی رقابت‌ها در فصل جاری، ۳۲ گله است.

رکورد هالند پیش‌تر در اختیار چه کسانی بوده است؟ هری کین: ۲۰۱۵/۱۶، ۲۰۱۶/۱۷، ۲۰۱۷/۱۸ لوییس سوارز: ۲۰۱۲/۱۳، ۲۰۱۳/۱۴ رابین فن پرسی: ۲۰۱۲/۱۳، 2011/۱۲ تیری آنری: ۲۰۰۱/۰۲، ۲۰۰۲/۰۳ بازیکنانی که در طول یک فصل لیگ برتر، هم در بازی‌های خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه ۱۰+ گل به ثمر رساندند

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه