Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از آمادگی سپاه استان برای تکمیل پروژه های ناتمام مناطق محروم خبر داد.

‍ سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با معاون عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: مجموعه سپاه در تلاش است تا با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری، به عنوان بازوی انقلاب، درکنار دستگاه‌های اجرایی و دولت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه با توجه به گستردگی جغرافیایی کشور و لزوم رفع محرومیت در مناطق مختلف به کمک دولت و دستگاه‌های اجرایی آمده است تا در رفع مشکلات مردم مشارکت و همراهی نماید.‌
 
وی با بیان اینکه در استان سمنان تعامل و همکاری خوبی بین سپاه استان سمنان و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد اضافه کرد: این‌هم افزایی خوب، سبب انجام امور به بهترین شکل می شود. 

سردار دامغانی به اقدامات صپاه استان در حوادث و بلایای طبیعی اشاره و تصریح کرد: در سال‌های اخیر ، یکی از شاخص‌ترین اقدامات سپاه ، تلاش در جهت مهار و کنترل سیل در کشور بود که در این راستا سپاه قائم آل محمد( عج) استان سمنان نیز، با لایروبی و بازگشایی محورهای مختلف در ۸۰ روستای استان مازندران خدمات بسیار قابل توجه و ارزشمندی را به انجام رساند.

وی همچنین افزود: سپاه استان، در سیل استان لرستان نیز به عنوان‌ نماینده مردم استان و دستگاه‌های اجرایی خوش درخشید و در این راستا سمنان به عنوان اولین استان به لحاظ سرعت و کیفیت در بحث لایروبی و سازندگی در لرستان اقدام‌ کرد. 

 فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: سپاه استان سمنان در حوزه ساخت و مرمت نسبت به سایر استان‌ها در بحث سیل پیشتاز بوده که این مهم نشان از هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی استان دارد . 
 
وی با بیان اینکه از بدو شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹ در کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیت کمک به بهداشت و درمان را به عهده گرفت و با سرعت عمل بالایی وارد میدان شد اظهار کرد: استان سمنان در بحث کرونا خوش درخشید و این امر نشان از هم افزایی حداکثری بین کادر بهداشت و درمان استان و دستگاه‌های اجرایی دارد.

دامغانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بحث کنترل و مقابله با کروناویروس، همه ی مجموعه های مردمی با تمام ظرفیت وارد میدان شدند و شاهد بودیم که این بیماری، با وجود مسائلی که در کشور و جهان ایجاد کرد و استان سمنان نیز متاثر از آن بود، آسیب های حداقلی را در  استان ایجاد کرد .

وی به تداوم فعالیت های عمرانی در هنگامه تحریم و کرونا پرداخت و افزود: اجرای مستمر و مداوم اقدامات عمرانی در کشور موجب امیدواری و ایجاد انگیزه در مردم و ناامیدی دشمنان در القای تفکر به بن بست رسیدن کشور، نظام و دولت می شود.
 
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه سپاه در امر سازندگی کشور، هیچگاه نگاه اقتصادی به پروژه ها نداشته گفت: سپاه قائم استان در راستای محرومیت زدایی آمادگی دارد تا در تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کند.‌
  
وی ادامه داد: یکی از رویکرد های اساسی سپاه در سالهای اخیر، محرومیت زدایی است و لذا این مجموعه آمادگی دارد تا در عرصه های عمرانی کشور و استان ایفای نقش کند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده سپاه قائم آل محمد دستگاه های اجرایی استان سمنان سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات