Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:06:37 GMT

سپاه پاسداران نگرش انتفاعی به پروژه های عمرانی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۹۳۵۲

سپاه پاسداران نگرش انتفاعی به پروژه های عمرانی ندارد

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم خدمات‌رسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند.

منوچهر فخری در جلسه هماهنگی و هم اندیشی در محرومیت‌زدایی با حمایت بسیج سازندگی در سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری سمنان افزود: خوشبختانه سپاه پاسداران به عنوان یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بحث محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور عزیزمان همواره در خط مقدم خدمات رسانی به مردم حضور داشته و نقش موثری را ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: این مجموعه ی ارزشمند نظام ، در اقدامات اجرایی و خدمات رسانی موثر خود به مردم ، اقدامات ماندگار و بزرگی را به انجام رسانده که بعنوان مثال می توان به مشارکت و همکاری بسیج در طرح ریشه کنی فلج اطفال در کشور اشاره نمود که سبب شده است تا امروزه ، جمهوری اسلامی ایران در میان سایر کشورهای منطقه و جهان ، کمترین مشکلات را در این خصوص داشته باشد.‌
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در ادامه با اشاره به حضور سپاه پاسداران در مقوله سازندگی و مدیریت بحران در کشور تصریح کرد: نقش سپاه در زلزله ی سر پل ذهاب ، نقشی بی بدیل بود و یکی از نهاد هایی که به بهترین شکل و با کیفیت خوب در رفع مشکلات بر جای مانده و بازگشت زندگی مردم به روال عادی بسیار خوب عمل نمود ، سپاه پاسداران است.
فخری اضافه کرد: استقرار و تلاش سپاه پاسداران استان در بحث سیل استان لرستان در بهترین شکل ممکن و با بهترین کیفیت به انجام رسید و در طی این مدت شاهد اقدامات چشمگیر این نهاد در امر بازسازی روستاهای تخریب شده براثر سیل مخرب سال گذشته بوده ایم .‌
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با توجه به اعتماد مردم و نظام به سپاه پاسداران و تعامل مفید و سازنده این نهاد با دستگاه های اجرایی، ماموریت محرومیت زدایی از مناطق مختلف روستایی کشور و استان به بسیج سازندگی سپاه سپرده شده است که در این راستا مردم دوستی و محرومیت زدایی در اولویت برنامه های این مجموعه قرار گرفته و خوشبختانه شاهد اجرای طرح های زیربنایی و عمرانی مطلوب در سطح استان هستیم.
وی افزود: علی رغم آنکه بسیج سازندگی و سپاه نگاه انتفاعی به پروژه های عمرانی ندارند اما خوشبختانه مجموعه سپاه و بویژه بسیج سازندگی از لحاظ فنی بسیار پیشرفت کرده و اقدامات موثری را در سطح استان به انجام رسانده است .‌
وی خاطر نشان کرد: در سال ۱۳۹۵ ، هیات دولت نسبت به اصلاح قانون بسیج سازندگی اقدام کرد و در این راستا مقرر شد ، پروژه های عمرانی با همکاری گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه به انجام رسد.
وی ادامه داد: به منظور احداث و تکمیل پروژه های عمرانی استان، دستگاه‌های اجرایی ، پروژه‌های مورد نظر خود را به استانداری سمنان اعلام نموده و در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز آمادگی دارد تا اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل این پروژه ها را تامین کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به سیاستهای عالی نظام در جهت رفع مشکلات پروژه های عمرانی ورود کرده و در این راستا آمادگی دارد تا نسبت به احداث و تکمیل برخی پروژه های معطله استان اقدام کند. ‌
فخری گفت : بسیاری از مدیران اجرایی استان، بسیجی و از یادگاران دفاع مقدس استان و کشور هستند و لذا با تفکر بسیجی آماده همکاری و مشارکت با سپاه پاسداران در تکمیل پروژه های عمرانی استان بوده و امیدواریم در سایه سار این همکاری و تعامل شاهد تسریع در اتمام پروژه های عمرانی استان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان پروژه های عمرانی محرومیت زدایی سپاه پاسداران بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۷۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سازندگی در این استان خبر داد.

سرهنگ حسن رضایی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست با خبرنگاران افزود: یکی از اقدامات بسیج سازندگی در استان تامین آب شرب ۱۲۰ روستا بوده است و  در دو دهستان شهرستان‌های باشت و بهمئی نیز در حال کار در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به طرح «از آبخیز تا جالیز» اظهارکرد: طی تفاهم‌نامه‌ای بین بسیج سازندگی و جهادکشاورزی در این طرح به کشاورزان خدمات ارائه خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان طی امسال خاطرنشان کرد: در همین راستا برای محرومیت زدایی برنامه‌های مختلفی در سطح استان تدارک دیده شده که یکی از برنامه‌ها اهدای ۲۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان بوده و تاکنون ۱۰۰۰سری تقدیم زوج ها کردیم.

رضایی در رابطه با کمک و امدادرسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پنج گروه جهادی جهت خدمات رسانی به سیل زدگان این استان از استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده و ۳۰ باب سرویس بهداشتی و حمام نیز احداث کردیم.

وی ادامه داد: ۸۵ گروه جهادی با ۵۰۰ نفر جهادگر در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به مناطق محروم استان اعزام شدند و خدمات مختلف از جمله فرهنگی، آموزشی، دامپزشکی، عمرانی، پزشکی، داندانپزشکی و کشاورزی به مردم ارائه کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین بیش از ۲۰۰هزار افطاری با مشارکت خیرین در ماه مبارک رمضان توزیع کرده ایم. از سال گذشته تا کنون ۳۰۶ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد، ۲۳۱۲ بسته آموزشی و ۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردیم.

رضایی تاکید کرد: در یک سال گذشته ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد استان را با چهار میلیارد تومان بدهی آزاد کرده ایم. بیش از ۵۷ هزار نهال درخت مثمر و غیرمثمر طی سال گذشته از سوی بسیج سازندگی در استان کاشته شد.

وی اظهارکرد: از سال گذشته تا کنون ۷۰۰۰ فقره وام اشتغالزایی از ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان در سطح استان پرداخت کرده‌ایم و به طرح هایی دارای توجیه اقتصادی تا چهار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع ۵۰ پروژه عمرانی شامل مصلی، خانه بهداشت، خانه عالم، اورژانس، پایگاه سلامت، فرهنگسرا، آبرسانی و کتابخانه در سطح استان در دست اجرا داریم.

به گزارش ایسنا، رضایی افزود:  ۷۰ باب مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان ساخته و تحویل شد. همچنین ۵۵۷ تن سیمان بین نیازمندان برای ساخت خانه در استان توزیع کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند