Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، با ادامه تنش‌ها پس از انتخابات ریاست‌جمهوری در بلاروس و انتخاب مجدد الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهور این کشور هشدار داد که او تنها کسی است که هم‌اکنون می‌تواند از این کشور محافظت کند، و اگر او سقوط کند بلاروس هم سقوط می‌کند و در پی آن روسیه نیز با تنش‌های سیاسی مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاشنکو گفت: بهتر است شما هشیار بمانید، برخی رویداد‌های سیاسی ممکن است در کشور شما اتفاق بیفتد و ممکن است که هیچ دلیلی برای آن وجود نداشته باشد. شما می‌دانید که ما و سران روسیه به چه نتیجه‌گیری رسیدیم؟ اگر هم اکنون بلاروس سقوط کند روسیه بعدی خواهد بود.

لوکاشنکو اضافه کرد: اگر شما فکر می‌کنید که کشور ثروتمندی نظیر روسیه می‌تواند آن را مدیریت کند اشتباه می‌کنید. من با روسای‌جمهور زیادی از جمله دوست ارشدم، برادر بزرگترم (ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه) صحبت کردم و به وی هشدار دادم. هیچ راهی برای مقاومت در برابر آن وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه چیزی در زندگی‌اش بسیار مهم است، گفت: چیزی که می‌تواند من را در این شرایط حفظ کند این است که اگر لوکاشنکو سقوط کند تمام سیستم سقوط خواهد کرد و بلاروس نیز فرو خواهد پاشید.

لوکاشنکو تاکید کرد: احتمالا من یک روز کناره‌گیری خواهم کرد، اما به آن‌ها اجازه نخواهم داد آنچه ما با این مردم و این نسل‌ها ایجاد کردیم را نابود کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شاید من کمی طولانی‌تر در سمت ریاست‌جمهوری مانده‌ام، اما تنها کسی هستم که هم‌اکنون می‌تواند از این کشور محافظت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الکساندر لوکاشنکو اتحادیه اروپا تحولات بلاروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط

بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران درحالی در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که طی۲۳ جلسه حراج شمش در این مرکز، مجموعا ۳۱۶۵ کیلوگرم شمش طلای استاندارد مبادله شده است.

علاقمندان جهت شرکت در این جلسه می توانند مبلغ ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پرداخت کنند.

این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روز سه شنبه هفته جاری در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. حراج بیست و چهارم در دو بخش عمده و خرد برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر ۲۵ شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط
  • دستیابی به دانش چاپگر سه بعدی دندانپزشکی
  • روزنامه ایتالیایی: ناتو در جنگ اوکراین برای خود دو خط قرمز مشخص کرده است
  • جلوی سقوط آزاد کاهش جمعیت گرفته شد
  • شیب سقوط آزاد کاهش موالید کم شده | 76 هزار ماما داریم و فقط 7 هزار پروانه فعال مامایی
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟