Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت خواجه نفس گمیشان در این خصوص به ایرنا گفت: اولین و مهمترین مساله در انتخابات ۲۱ شهریور حضور حداکثری مردم است و با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، این مشارکت حمایت مردم از نظام را به همه دشمنان و استکبار جهانی ثابت می کند.

حاج آخوند امانگلدی حنفی اضافه کرد: مردم حوزه انتخابیه غرب گلستان که در اسفند ماه و دور نخست انتخابات خالق حماسه بزرگی بودند باید این حماسه را در دور دوم تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روحانی اهل سنت اظهار امیدواری کرد: مردم ترکمن منطقه روز جمعه همپای سایر اقوام ساکن کردکوی و بندرگز در انتخابات شرکت گسترده ای داشته و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی و اثبات وفاداری ترکمن ها به نظام و مقام معظم رهبری ثبت کنند.

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: حضور حداکثری مردم در  دور دوم انتخابات مجلس فارغ از جناح بندی های سیاسی حماسه بزرگی است که برای دوستداران انقلاب عزت و اقتدار به ارمغان آورده و دشمنان نظام را مایوس و ناامید خواهد کرد.

حاج آخوند عبدالرحمن کر ادامه داد: شرکت در دور دوم انتخابات همانند دور اول از اهمیت بالا و شاید بیشتری برخودار باشد لذا مردم نباید در این خصوص دچار غفلت شوند.

وی از ۲ نامزد راه یافته به این دور خواست از تخریب و تهمت رقیب خودداری کنند زیرا چنین کارهایی موجب کاهش رغبت حضور مردم و پایین آمدن میزان مشارکت خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت قره تپه بندرترکمن نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : همه مسئولان و خدمتگزاران برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم تلاش کنند زیرا مشارکت حداکثری و حرکت بر مدار قانون موجب سربلندی و سرافرازی نظام می شود.

حاج آخوند عبدالجبار میرابی انتخابات را از نعمت های بزرگ خداوند به ایرانیان بیان کرد و افزود: شکر این نعمت ارزشمند، مشارکت در انتخابات است.

وی اضافه کرد: عملی ترین شکل حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی حضور همیشگی در صحنه است که با شرکت در انتخابات و راهپیمایی جلوه گر می شود.

وی گفت: اهل سنت گلستان در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی کشور همپای برادران شیعه حضور داشته اند و روز جمعه نیز بار دیگر اتحاد خود را در تعیین سرنوشت اثبات می کنند.

به گزارش ایرنا در پایان انتخابات دور اول حوزه انتخابیه غرب گلستان، عبدالجلال ایری ۲۱ هزار و ۱۸۳ رای و رجب محمدآبادی ۱۴ هزار و ۹۸۳ رای به دست آوردند و به دلیل کسب نکردن اکثریت آرا، بخت خود را برای رسیدن به کرسی بهارستان در ۲۱ شهریور امسال امتحان خواهند کرد.

۲۴۴ شعبه در سطح چهار شهرستان کردکوی، بندترکمن، بندرگز و گمیشان پیش بینی شده که ۱۲۱ شعبه شهری و ۱۲۳ شعبه روستایی است.

در مرحله اول انتخابات ۱۱۸ هزار و ۷۳۷ نفر در انتخابات حوزه غرب گلستان شرکت کردند.

استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه اصلی ،هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی شامل ۲ نفر از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ، یک نفر از رامیان و آزادشهر، یک نفر علی‌آباد، یک نفر از کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز، یک نفر از گنبدکاووس و یک نفر از مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه دارد.

در انتخابات دوم اسفند پارسال ۱۲۹ کاندیدا برای کسب هفت کرسی در ۶ حوزه انتخابیه گلستان خود را در معرض ارزیابی و انتخاب یک میلیون و ۳۳۰ هزار واجد شرایط رای دادن قرار دادند که ۷۱ هزار نفر از آنان رای اولی بودند.

استان گلستان حدود ۱.۹ میلیون نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان پروندهٔ خبری انتخابات دور دوم مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان حوزه انتخابیه یک نفر اهل سنت دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی را اعلام کرد.

در این راستا «محمدرضا ملکشاهی راد» و «هادی هاشمی» از سوی این شورا مورد حمایت و معرفی قرار گرفته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090814

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر