Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۹ شهریورماه به بیان مسائلی همچون خبری از استاندارد یورو۵ نیست، به هم ریختگی غیرعادی بازارهای ارز، مسکن ، بورس و خودرو، صدور فرمان کنترل بازار خودرو، حبس نقدینگی در بازار سرمایه ، می پردازد.

اخبار اقتصادی- همچنین آیا دارادوم ارزش خرید دارد؟، هرج و مرج قیمتی، چراغ قرمز بورس روشن شد، شاخص سازی با پول تورمی، گره در گشایش اقتصادی ، از جمله مهمترین تیترهای روزنامه های اقتصادی امروز به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی ۱۹ شهریورماه به شرح زیر است:


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسکن بازار سرمایه بورس گشایش اقتصادی پیشخوان روزنامه های اقتصادی روزنامه های اقتصادی کشور پیشخوان اقتصادی اقتصاد روز روزنامه های اقتصادی امروز خبر اقتصادی خ پیشخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند

به گزارش پارس نیوز، سیتروئن C5 Aircross توسط سایپا به شکل مونتاژی به بازار ایران عرضه می‌شود. در حال حاضر مشخصات این خودرو برای عرضه در بازار ایران از سوی سایپا اعلام نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود این خودرو با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ به بازار ایران راه پیدا کند که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

امکانات رفاهی Citroen C5 Aircross 

از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به سامانه استارت/ استاپ، ترمز پارک برقی و اتوهولد، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، کلاستر دیجیتالی، جک برقی صندوق عقب به‌همراه سنسور پایی،، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌های جانبی به‌شکل برقی و متصل به گرم‌کن، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با سردکن و گرم‌کن صندلی‌ها و دوربین 360 درجه با حالت نمایش 3D اشاره کرد.

​امکانات ایمنی سیتروئن ایرکراس سی ۵

این خودرو از امکانات ایمنی متعددی نظیر سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، هشت ایربگ ایمنی، سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش (ESP)، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نور بالای اتوماتیک (IHC)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، رادار نقطه کور (BSD)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW) و سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA) بهره می‌برد.

 

منبع: گجت‌نیوز

دیگر خبرها

  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیشخوان روزنامه‌های فارس ۸ اردیبهشت
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک