Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی میرزایی با بیان اینکه تاکید ما بر حفظ سلامت و استمرار فرایند آموزش دانش آموزان است، گفت: مدیران باید با خانواده‌ها همراهی و نگرانی آنها را در مورد حفظ سلامت فرزندانشان برطرف کنند.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شهر تهران یک دوازدهم کل جمعیت دانش آموزی کشور را دارد، اظهار کرد: آموزش و پرورش تهران پیشانی آموزش و پرورش کشور است و اگر فعالیت‌های تاثیرگذار در تهران اتفاق بیفتد به سرعت در کل کشور تسری می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به سنت‌های الهی گفت: همه انسان‌ها در محک دستگاه الهی سنجیده می‌شود و نمی‌توان با ظاهرسازی از آزمون الهی سربلند بیرون آمد، بنابراین در زندگی همواره در آزمونی هستیم که همه توانمندی‌های ما در حال سنجیده شدن است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اگر کوتاهی در امر وظایف خود کنیم، طبیعتا آن گریبانگیر همه ما خواهد شد، اظهار کرد: باید در این شرایط دشوار نشان دهیم، آموزش و پرورش مرد روزهای سخت است تا جامعه روی ما حساب باز کند.

او با بیان اینکه در فضای جدید که هستیم باید با تمام توان و انرژی کار کنیم، اظهار کرد: مدیران مدارس باید با معلمان ارتباط کاملی داشته باشند و مدیران مناطق هم همین ارتباط را با مدارس داشته باشند.

حاجی میرزایی با بیان اینکه تاکید ما بر حفظ سلامت و استمرار فرایند آموزش دانش آموزان است، گفت: مدیران باید با خانواده‌ها همراهی و نگرانی آنها را در مورد حفظ سلامت فرزندانشان برطرف کنند بنابراین ما آموزش‌ها را از طریق فضای مجازی، تلویزیون و حضوری مخیر می‌کنیم و خانواده‌ها می‌توانند هریک از این خدمات را انتخاب کنند.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید با اشاره به فداکاری‌های معلمان در سال تحصیلی گذشته اظهار کرد: معلمان درس ایثار و فداکاری به ما دادند و در سال تحصیلی جدید نیز با فداکاری‌ها و ایثارگری‌های خود جلوه‌های عمیق‌تری از معلمی را نشان خواهند داد.

او با اشاره به تغییر در روش‌های یاددهی یادگیری و رشد روزافزون فناوری‌های نوین که باعث پیچیدگی زیادی در فعالیت‌های معلمی شده است، اظهار کرد: مدیران اختیار دارند تا بین گزینه‌های زیادی که در شکل آموزش‌های نوین وجود دارد و می‌تواند موثر واقع شود، انتخاب مطلوبی داشته باشد.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید با بیان اینکه باید پنج تحول در حوزه آموزش و پرورش صورت بگیرد، تاکیدکرد: باید کیفیت نیروی انسانی را افزایش دهیم، و تحول در محتوا، مدرسه، دانش آموز و معلم نیز به وجود آوریم.

حاجی میرزایی اظهار کرد: خانواده‌ها نگران سلامت فرزندانشان هستند لذا باید در نحوه آموزش فرزندانشان حق انتخاب داشته باشند تا بتوانند سلامتی فرزندشان را تضمین کنند.

جذب 4 هزار نیروی درآموزش و پرورش استان تهران

در ابتدای این نشست مدیرکل آموزش و پرورش با تشریح برنامه‌هایی که برای بازگشایی مدارس در شهر تهران انجام شد، اظهار کرد: چهار هزار نیروی مجوز  استخدام نیروی انسانی برای شهر تهران در سال جاری گرفتیم که گام بزرگی در راستای تامین نیروی انسانی شهر تهران برداشته شد. همچنین شهر تهران در سال جاری ۷هزار نفر بازنشسته می‌شدند که با تلاش مدیران آموزش و پرورش ۴۵۰۰نفر از آنها به کار خود ادامه دادند.

او با بیان اینکه تهران شهر تهران پس از استان سیستان و بلوچستان دومین استان از نظر کمبود سرانه فضای آموزشی است، اظهار کرد: با قرارگاه خاتم الانبیا تفاهم نامه‌ای امضا شد تا تعدادی از مدارس تهران توسط این قرارگاه نوسازی و بازسازی شوند.

فولادوند ادامه داد: آموزش و پرورش شهر تهران در حوزه نیروی انسانی از بهمن 98 اقدام به برنامه ریزی نیروی انسانی مناطق را انجام داد لذا مشکلات این حوزه قبل از شروع سال تحصیلی شده بود.

در ادامه این نشست روسای آموزش و پرورش دو منطقه شهر تهران به نمایندگی از دیگر مدیران تهران در سخنانی به طرح اشکالات پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حاجی میرزایی سرانه آموزشی آموزش و پرورش حاجی میرزایی نیروی انسانی خانواده ها شهر تهران حفظ سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند

۱۰ خلبان اوکراینی که اکثر آنها هرگز پرواز نکرده‌اند، برای گذراندن دوره‌های آموزشی جامع مطابق با استانداردهای نیروی هوایی وارد فرانسه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این آموزش در پایگاهی در جنوب غرب فرانسه برگزار می‌شود و مقامات فرانسوی به دلایل امنیتی اطلاعاتی در مورد مکان خلبانان اوکراینی فاش نکردند.

به نقل از لیبراسیون، بااین‌حال، آنها که بین ۲۱ تا ۲۳ سال سن دارند، باید بعد از کریسمس سکان جنگنده اف-۱۶ آمریکایی را در دست بگیرند.

قبل از عزیمت به فرانسه، خلبانان اوکراینی سه ماه را در بریتانیا گذراندند و زبان انگلیسی را آموختند، زبانی که خلبانان ناتو از آن استفاده می‌کنند.

در مجموع، خلبانان اوکراینی دوره ۸۰ ساعت پرواز و ۵۰ جلسه شبیه‌سازی را خواهند گذراند. این آموزش سریع نصف طول دوره نیروی هوایی فرانسه است، اما کی‌یف چاره‌ای ندارد زیرا نیروی هوایی این کشور از آغاز جنگ تمام‌عیار روسیه آسیب‌دیده است و نیاز به بازسازی فوری دارد.

انتظار می‌رود اف-۱۶های آمریکایی در تابستان امسال وارد اوکراین شود. پس از اتمام دوره آموزشی خود در فرانسه، خلبانان اوکراینی، بعد از یک دوره سازگاری چهار ماهه در رومانی، از این جنگنده‌ها استفاده خواهند کرد.

سه جنگنده دیگر اف-۱۶ از هلند اخیرا به مرکز آموزشی اروپا در نزدیکی شهر فاتستی رومانی وارد شده‌اند. در حال حاضر هشت فروند اف-۱۶ در این پایگاه وجود دارد که ۳۲ فروند دیگر از نروژ وارد این پایگاه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد