Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرشاد سهیلی فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی (عج) بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با حضور در مدرسه معصومیه قم با حضرت آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و امام جمعه قم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از قرارگاه حضرت مهدی (عج)، آیت الله اعرافی در این دیدار با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: کمک به محرومان و نیازمندان همواره مورد تاکید ائمه معصومین (ع) بوده و امروز شما با این سن اینجانب رو یاد عملیات های دوران دفاع مقدس می اندازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه قم افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان بودند که حماسه آفریدند و جان خود را فدای این میهن و انقلاب کردند.

 

عضو شورای نگهبان خاطر نشان کرد: شما امروز نقش ضعیفی در جامعه ندارید و برای این کشور و انقلاب مفید هستید ، ما فعالیت های شمارو دیدیم و واقعا خرسندم و صمیمانه قدردانی می کنم.

 

امام جمعه قم با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی حوزه علمیه در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: حوزه علمیه در مبارزه با بیماری ویروس کرونا حماسه آفرید و همین جوانان بودند که محکم تر از همیشه پای کار بودند.


آیت الله علیرضا اعرافی در پایان‌ با تشکر و ابلاغ سلام گرم حوزه علمیه به اعضای قرارگاه حضرت مهدی (عج)و تاکید به به تحصیلات‌ مهرشاد سهیلی گفت: در کنار فعالیت های جهادی از دروس غافل نشوید که مبادا روزی پشیمان شوید که کشور به شما نیاز دارد.


مهرشاد سهیلی نیز با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان‌ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: قرارگاه حضرت مهدی (عج) از ابتدا فعالیت در کشور و بخصوص مناطق محروم اقدامات عظیمی در کارنامه خود دارد.


نوجوانترین فرمانده کشور افزود: اقدامات و منابع مالی قرارگاه بر پایه نذورات مردمی است که تا کنون سنگ تمام گذاشته اند.

 

 سهیلی افزود: منویات و رهنمود های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه موجب دلگرمی ما بوده است.

 

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه حضرت مهدی (عج) در دوران بیماری کرونا افزود: بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان صرف لوازم بهداشتی و ویژه برنامه های فرهنگی بصورت مجازی شده است

 


مهرشاد سهیلی گفت: بحمدالله در آستانه دهه اول اقدامات خوبی در استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت از جمله اطعام ، بسته های معشیتی و پک های بهداشتی اهدا شد.

 


فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) در پایان با ارائه کامل گزارش کار فعالیت های این قرارگاه فرهنگی و جهادی مورد تحسین و تقدیر آیت الله اعرافی قرار گرفت.

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی قرارگاه حوزه علمیه قرارگاه حضرت مهدی مهرشاد سهیلی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم اقامه عزای امام جعفرصادق (ع) در مدرسه علمیه آیت‌الله خویی (ره) مشهد گفت: حوزه باید عالم به زمان خود و فرهنگ‌های رایج روزگارش باشد و از سیاست و سیاست مداران زمان با خبر و دنیای خودش را بشناسد و از آنچه که در غرب، مراکز نظامی، اماکن صنعتی و نظام بانکداری اطلاع جامع داشته باشد.

آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی افزود: حوزه علمیه علاوه بر عالم بودن و نگهبانی از ارزش‌های دینی، و صیانت از عزت، شرف و استقلال ملت باید اهل عمل باشد، چرا که اگر از پیشرفته‌ترین فنون و مهارت‌ها در عرصه‌های مختلف دانش برخوردار باشد، اما اهل عمل نباشد در انجام رسالتش موفق نخواهد شد.

وی گفت: حوزه با مردم و در میان مردم باشد، چرا که اگر حوزه به عنوان علامه دهر روزگار خود شناخته شود، اما از مردم بریده و جدا باشد، دیگر نمی‌تواند نگهبان ایمان، عقیده، فرهنگ، اخلاق، ادب و حجاب و عفاف ملت باقی بماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مردم پشتوانه حوزه‌های علمیه هستند، یکی از دلایل پایداری روحانیت را، حمایت ملت خواند و افزود: حوزه‌های علمیه با همه زهد، تقوا و دیانت بدون حمایت مردم اعتبار ندارند.

آیت الله حسینی خراسانی در ادامه  با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: نظام جمهوری اسلامی به فرماندهی فرمانده کل قوا و فقیهی از مکتب امام صادق (ع) توانست مراکز حساس اسرائیل را هدف قرار دهد و گنبد آهنین این رژیم منحوس را در هم کوبد.

 

دیگر خبرها

  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است