Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از بهره‌برداری از پایگاه تخصصی گردشگری استقبال از زائر در مشهد خبر داد.

نرگس شالچیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پایگاه‌های تخصصی گردشگری استقبال از زائر اظهار کرد: این ایستگاه‌ با هدف توسعه خدمت‌رسانی شایسته به زائران امام‌رضا(ع) و پوشش جمعیت گسترده ورودی شهر مشهد برپا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این پایگاه تخصصی گردشگری استقبال از زائر در ایستگاه راه‌آهن مشهد به بهره‌برداری رسیده و فرآیند خدمت‌رسانی به زائران ورودی مشهد در ایام مناسبتی و پیک ورود زائران در این ایستگاه انجام خواهد شد.

معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص خدمات این ایستگاه و سایر ایستگاه‌های مشابه خاطرنشان کرد: پاسخگویی به سوالات زائران و مسافران، توزیع محصولات اطلاع‌رسانی مانند نقشه، بروشور و کتابچه،  برنامه‌ریزی سفر روزانه و معرفی جاذبه‌های فرهنگی گردشگری و تاریخی از خدمات ارائه شده در این ایستگاه‌ها است.

شالچیان ادامه داد: راهنمایی اسکان، مسیریابی، دریافت شکایات از اصناف، اطلاع‌رسانی رویدادها و مسابقات پیامکی، معرفی اپلیکیشن‌های مرتبط مانند نقشه همراه مشهد از دیگر خدمات ایستگاه‌های استقبال از زائر است که انجام خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زائر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد