Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواجه ای از اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی به میزان ۵۰ میلیون تومان به متقاضیان خبر داد و گفت: بیش از ۴۹ هزار و ۵۸۲ خانوار از این تسهیلات بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت:  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با همکاری بانک های عامل، در راستای احداث مسکن مقاوم و با دوام روستایی و  تلاش در حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی، تسهیلاتی با کارمزد  5درصد تا سقف 50 میلیون تومان،  به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر 25000 نفر پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا خواجه ای ادامه داد: در حال حاضر هیچ محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی برای نوسازی و مقاوم سازی در سطح استان وجود ندارد و  هم اکنون نیز در تلاش هستیم  با همکاری بانک های عامل این روند را سرعت بخشیده تا متقاضیان براحتی از خدمات تسهیلات بهره مند شوند.

 

وی با بیان اینکه، در حال حاظر نیز اعطای تسهیلات  برای نوسازی و بهسازی واحد مسکونی روستایی با ضمانت سفته زنجیره‌ای در حال انجام است، یادآور شد: با توجه به اینکه موضوع مقاوم سازی واحدهای مسکونی در سطح شهرها و روستاها اهمیت ویژه ای دارد، خوشبختانه تاکنون بانک های استان به ویژه  بانک مسکن همکاری مناسبی در این زمینه با بنیاد مسکن استان داشته اند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تصریح کرد:  در سطح استان زنجان، بیش از 49 هزار و 582  خانوار از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استفاده نموده اند، که این امر نشان می دهد که روستائیان از این طرح استقبال ویژه ای کرده اند.

 

خواجه ای خاطر نشان کرد:  میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکونی  در سطح کشور 41 درصد در استان زنجان 53 درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه، ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی درپیشگیری از حوادث موثر است، گفت: با توجه به مطالعات انجام شده، 153 روستا در استان زنجان روی گسل بوده و بیش از 18 هزار واحد مسکونی نیز در این روستاها بر روی گسل قرار دارند که از این تعداد تقریبا 5 هزار و 259 واحد مسکونی که 28 درصد واحدها را شامل می شود، مقاوم سازی شده اند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان مقاوم سازی مسکن روستایی استان زنجان مقاوم سازی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند