Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش میراسماعیلی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: مقدمات سفر به سوئیس و حضور در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش فراهم شده است و ان شاءالله بتوانیم با دست پر به ایران بازگردیم و جودو ایران شرایط بهتری پیدا کند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ای که برای برگزاری جلسه از قبل تعیین شده روز ۲۶ شهریورماه از ساعت ۸ صبح به وقت محلی در جلسه حاضر خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به همراه رئیس، دبیر کل و سایر مسئولان رده بالای فدراسیون جهانی فقط در جلسه حاضر هستیم. ولی از ایران سه نفر به عنوان شاهد در جلسه حضور داشته به سئوالات مربوطه از سوی داوران پاسخ می‌دهند.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سئوال که چقدر به کسب نتیجه مثبت در این جلسه امیدوار هستید؟ افزود: ما تلاش خود را انجام داده و لوایح قوی و مستدلی را آماده کرده و به دادگاه ارائه داده‌ایم، باید ببنیم روند جلسه به چه شکلی پیش خواهد رفت. البته که خیلی امیدوار به کسب نتیجه دلخواه هستیم، ولی باید برای هر رأی آماده باشیم.

میراسماعیلی ادامه داد: در جلساتی که به همین منظور با مسئولان ورزش کشور داشتیم، جمعبندی کلی بر این بود که در جلسه شرکت کنیم و ما نیز تمکین کرده و به همراه وکیل و با نظارت مسئولان وزارت ورزش لوایح بسیار خوبی را تنظیم و ارسال کردیم. البته که بعد از اعلام رأی می‌بایست جلساتی را با رئیس فدراسیون جهانی داشته باشیم.

وی در مورد روادید نفرات اعزامی هم گفت: از میان ۶  نفری که قرار است به سوئیس اعزام شوند، تنها روادید وکیل باقی مانده که طبق قولی که از سفارت سوئیس در تهران گرفته ایم، این کار فردا انجام خواهد شد تا همه اعضای هیأت اعزامی بدون مشکل راهی سوئیس شوند.

رئیس فدراسیون جودو در خصوص زمان اعلام رأی از سوی دادگاه هم گفت: همه چیز بستگی به روند جلسه رسیدگی دارد. اگر داوران در همان جلسه قانع شوند که شاید همان روز اعلام رأی کنند. در غیر این صورت شاید نیاز به بررسی بیشتر و یا حتی برگزاری جلسه مجدد باشد.

کد خبر 5019388

منبع: مهر

کلیدواژه: جودو فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور ویروس کرونا فینال جام حذفی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال والیبال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد‌ شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیند‌های بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد