Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلاد سرلک که به تازگی با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده است به دلیل بحث سربازی ممنوع الخروج است و تا این لحظه نمی تواند سرخپوشان را برای سفر به قطر همراهی کند.

کاروان پرسپولیس روز جمعه برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در قطر برگزار می شود، راهی این کشور می شود اما میلاد سرلک مجوز خروج از کشور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قانونی که دو سال پیش با تفاهم بین نظام وظیفه و وزارت ورزش و جوانان به وجود آمد بازیکنانی که سربازی نرفته اند در صورت ملی پوش بودن تا 30 سالگی و سایر بازیکنان لیگ تا 28 سالگی فرصت خروج از کشور را دارا بودند اما بعد از گذشت دو سال این قانون باید تمدید شود که هنوز این اتفاق رخ نداده است و به همین دلیل میلاد سرلک نمی تواند راهی سفر شود.

البته افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس به همراه حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق سرخپوشان در تلاش هستند تا بتوانند به صورت موقت مشکل خروجی این بازیکن را حل کنند و باید دید تلاش های آنها به نفع این بازیکن تمام می شود یا خیر.

به نظر می رسد با توجه به بازی بین المللی که پرسپولیس در پیش دارد تلاش های آنها به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم

سرخپوشان پایتخت امروز در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه، بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار ویرا(سرمربی) و سیدجلال حسینی(دستیار) در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های دیگر این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند مصدومان اردوی پرسپولیس بوده و تحت نظر کادر پزشکی آماده بازگشت به میدان هستند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵دقیقه به مصاف آلومینیوم می‌رود.

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد