Web Analytics Made Easy - Statcounter

روستای چراپا، از توابع بخش ثمرین از جمله مناطق محروم است که بعد گذشت 43سال با تلاش های بسیج سازندگی استان اردبیل از نعمت آب بهرمند شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، روستای چراپا یکی از روستاهای مناطق محروم در بخش ثمرین اردبیل است که از شرایط سکونت سختی برخوردار است.

خبرنگار سبلان ما  از پیگیری وضعیت مسکن های اهالی این روستا از بنیاد مسکن و نهادهای مربوطه خبرداد و گفت: وضعیت خانه های این روستای کم برخوردار به قدری وخیم است که تحمل زلزله های 3 و 4 ریشتری را هم ندارد و باید قبل از وقوع فاجعه در سریع ترین زمان ممکن به این روستا رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی با بیان اینکه روستای چراپا با پیگیری های مکرر پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما و با همت بسیج سازندگی با گذشت 43 سال امروز از نعمت اب برخوردار شد، از مسئولین خواست با حضور در این روستای محروم، شرایط زندگی ساکنین این روستا را بهبود بخشند.

 

انتهای پیام/

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. روستای چراپا دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ نجفی در خصوص وضعیت آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان طارم، گفت: از لحاظ جمعیتی ۹۶ درصد راه‌های روستایی طارم دارای آسفالت هستند و به لحاظ طول راه نیز در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: راه‌های روستایی فاقد آسفالت، روستا‌هایی با جمعیت زیر بیست خانوار هستند و پروژه‌های روستا‌های بالای بیست خانوار مربوط به روستا‌های زرنی با ۷ کیلومتر، تازه‌کند با ۸ کیلومتر، روستای سرخ‌آباد به طول ۱۳.۵ کیلومتر و مسیر نوکیان به ماسوله است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم ادامه داد: پروژه مسیر‌های نام برده فعال هستند و به دلیل کمبود اعتبار، با کندی پیش می‌روند و با تامین اعتبار تکمیل خواهند شد.

نجفی گفت: در شهرستان طارم آسفالت برخی از روستا‌های بالای بیست خانوار همچون هندی‌کندی، گوهر، ارشت و رزه‌بند _ قاضی‌بلاغی آسفالتی با عمر بالای بیست و پنج سال دارند که درصورت تامین اعتبار روکش مجدد خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند