Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول روز چهارشنبه در نشست تعیین هیات رئیس شورای اسلامی شهر در سالن جلسات این شورا گفت: شورای پنجم شورای پیگیری بود و در برخی امور نظیر طرح پایش تصویری که وظیفه‌ای ‌درقبال آنها نداشت نیز ورود کرد.

سید مهدی چلوی افزود: امید است هرچه زودتر اعضای شورای شهر دزفول اقدام لازم برای تعیین هیات رئیسه را انجام دهند درغیر این صورت مجبور به استفاده از ظرفیت‌های قانونی در این زمینه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار وحدت اعضای شورای شهر دزفول در سال آخر شد و ادامه داد: وحدت در پیشبرد امور و خدمات رسانی به شهروندان ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز با ارائه گزارشی از عملکرد خود در سومین سال فعالیت شورای پنجم گفت: تمرکز شورا در این دوره بر ایجاد آرامش در شهر بود.

حمیدرضا چمن آرا با بیان اینکه تمام اقدامات شورای شهر دزفول براساس خرد جمعی انجام شدند، افزود: خوشبختانه مشکلی از نظر پرداخت مطالبات کارگران نداشتیم و مشکلاتی نظیر کارگران فضای سبز نیز ناشی از پیمانکار بود.

با توجه به حاضر نشدن چهار عضو شورای اسلامی شهر دزفول انتخاب هیات رئیسه این شورا به جلسه بعد موکول شد.

حداقل حضور ۶ نفر از ۹ عضو شورای اسلامی شهر دزفول برای برگزاری جلسات ضروری است.

این نشست دومین نشست تعیین هیات رئیسه شورای اسلامی شهر دزفول بود که به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضای حاضر در جلسه بی‌نتیجه ماند.

جلسات انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر دزفول پیش از این نیز در سال سوم فعالیت این شورا با حواشی و چالش‌هایی مواجه بود و بارها لغو شد. 

برچسب‌ها شورای شهر دزفول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر دزفول شورای شهر دزفول شورای اسلامی شهر دزفول شورای شهر دزفول هیات رئیسه تعیین هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند