Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@17:26:07 GMT

◄ نوسازی 5 هزار ناوگان باری

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۲۷۸۲

◄ نوسازی 5 هزار ناوگان باری

تین نیوز

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ستاد و امور استان‌ها و مجلس شورای اسلامی گفت: 5 هزار کامیون طبق قرارداد جدید طی 20 ماه نوسازی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش امانی مرداد ماه امسال (25 مرداد) در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه خبر افزود: در حال حاضر65 هزار کامیون فرسوده بالای 30 سال در کشور داریم، 5 هزار کامیون طی سه سال گذشته نوسازی شده است، 5 هزار کامیون هم طبق قرارداد جدید طی 20 ماه نوسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: همچنین قرار است قرارداد همکاری با یکی دیگر از سازندگان داخلی برای نوسازی یک هزار دستگاه کامیون از ناوگان جاده‌ای طی 12 ماه به امضا برسد.

امانی گفت: با مشارکت بخش خصوصی تا 10 روز( 15 شهریور)، 200دستگاه کامیون جدید به متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کرده‌اند، تحویل داده می‌شود. وی عنوان کرد: در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل بار برون شهری، دارندگان کامیون بالای 50 سال در اولویت هستند و پس از آن خودروهای بالای 40 سال و بعد بالای 30 سال در اولویت قرار دارند. این مقام مسئول افزود: در این طرح 80 درصد قیمت کامیون به صورت تسهیلات پرداخت می‌شود که سود 18 درصدی دارد اما رانندگان تنها 9 درصد بهره را پرداخت می‌کنند و 9 درصد سود هم به صورت یارانه از سوی دولت تعلق می‌گیرد. قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص مشکل مالی رانندگان برای خرید کامیون گفت: رانندگان با فروش لاشه خودروی خود و ارائه گواهی اسقاط، در پرداخت 20 درصد اولیه مبلغ کامیون جدید مشکلی نخواهند داشت و مابقی هم تسهیلات با سود 9 درصد دریافت می‌کنند. به گزارش تین نیوز، امانی عنوان کرد: این طرح مستمر ادامه پیدا می‌کند و با سازندگان دیگری هم قرارداد منعقد خواهد شد. وی، در خصوص مراحل ثبت نام و نوسازی کامیون فرسوده گفت: ابتدا ثبت نام در این طرح با شروط دارا بودن کارت هوشمند و فعالیت و پیمایش ناوگان و در مراحل بعدی معرفی به بانک و گواهی اسقاط انجام می‌شود که ظرف 20 ماه این ناوگان تحویل داده می‌شود. آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کامیون فرسوده نوسازی ناوگان باری کامیون بالای 50 سال هزار کامیون حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ اعلام کرد: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در حوزه حمل و نقل، پایانه های حمل و نقل عمومی این منطقه تجهیز می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه اتوبوسرانی شهرک شهید باقری دو دهه است که در این محله احداث شده، عملیات تجهیز این پایانه از اواخر سال گذشته آغاز شده که با اقدامات صورت گرفته، عملیات بتن ریزی فونداسیون دیوار محوطه و ساختمان آن به اتمام رسید .

خدابخشی افزود: عملیات محصور سازی پایانه مذکور در راستای ایجاد امنیت و جلوگیری از تردد خودرو های شخصی و بعضا برخورد با ناوگان اتوبوسرانی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین این معاونت نسبت به احداث ابنیه جهت ایجاد محل استقرار ناظر خطوط اتوبوسرانی در این پایانه نیز اقدام نموده که این امر منجر به نظم دهی بیش از پیش تردد ناوگان، کاهش سر فاصله اعزام ناوگان و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها و باعث افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ در پایان افزود: عملیات تجهیز سایر پایانه های حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود