Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: ۱۵۰ کنتور هوشمند ویژه چاه‌های آب کشاورزی استان از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور مدیریت انرژی نصب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سید محمد موسوی زاده افزود: هشت هزار و ۳۳ دستگاه کنتور هوشمند در طرح‌ فهام برای مشترکان برق استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نصب هفت هزار و ۸۸۳ کنتور هوشمند طرح فهام برای مشترکان دیماندی‌ استان سمنان، بیان کرد: مراحل نصب این تعداد دستگاه کنتور فهام در قالب طرح ملی فراسامانه هوشمند اندازه‌گیری و مدیریت انرژی از سال ۹۷ آغاز شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: اولویت این شرکت تعویض کنتور انشعاب مشترکان بالای ۳۰ کیلووات در استان است.

وی اضافه کرد: مرحله بعدی این طرح با تعویض کنتورهای انشعاب ولتاژ اولیه و ثانویه و چاه‌های آب کشاورزی ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان یادآور شد: در صورت تحقق تبدیل مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف به یک فرهنگ عمومی بسیاری از مشکلات حوزه انرژی در استان و کشور حل و اهداف مهم ملی در حوزه صنعت برق محقق می‌شود.

هدف از طرح فهام تعویض کنتورهای دیجیتالی معمولی با کنتورهای هوشمند است، این کنتورها قابلیت‌های بسیاری از جمله قرائت از راه دور، مشاهده بار مصرفی مشترک و مشاهده وضعیت لحظه‌ای پارامترهای شبکه مشترک را در اختیار شرکت توزیع برق قرار می‌دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنتور هوشمند چاه کشاورزی برق استان سمنان کنتور هوشمند شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان

سرپرست جهاد کشاورزی استان مازندران با اشاره به توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان این استان از صادرات ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مازندران به خارج از کشور خبر داد.

بابک مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از با اشاره به اینکه با توجه به آغاز کشت برنج در اراضی کشاورزی به منظور تأمین و توزیع کود شیمیایی توزیع آن بین کشاورزان شتاب گرفته است، اظهار کرد با پیگیری‌های انجام شده برای تأمین کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان مازندرانی از سوی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور، روند تأمین و ارسال کود شیمیایی به مازندران شتاب گرفته که به طور روزانه ۸۰۰ تا یک‌هزار تن انواع کودهای شیمیایی شامل اوره، فسفات و پتاس وارد این استان می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۰ هزار تن کودهای پایه ازته، فسفاته و پتاسه برای کشاورزی مازندران تأمین شد که حدود ۱۰ درصد از کل سهمیه کودی استان در سال‌جاری است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۱ هزار تن کود اوره، فسفات و پتاس در سراسر مازندران توزیع شد و روند تأمین و توزیع کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان همچنان با شتاب بیشتری دستور کار است.

مؤمنی با بیان اینکه کشاورزان مازندرانی هیچ‌گونه نگرانی بابت تأمین کود مورد نیاز خود نداشته باشند، گفت: تلاشمان بر این است تمام سهیمه ابلاغی کود شیمیایی مورد نیاز استان تأمین و به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

وی در ادامه از صادرات مرکبات و کیوی از مبدأ استان مازندران به خارج از کشور خبر داد و مطرح کرد: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب سه هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب یک‌هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

این مسئول با اعلام اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب چهار هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، عنوان کرد: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک‌هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

مؤمنی از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند بیان و خاطرنشان کرد: سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با دو هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازندران صادرات انجام شد که در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

کد خبر 748484

دیگر خبرها

  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس