Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-30@07:38:12 GMT

جانمی! یک کانال سرکاری دیگر!

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۳۷۰۲

جانمی! یک کانال سرکاری دیگر!

به گزارش آخرین نیوز، این طیف به بهانه سفر وزیر خارجه سوئیس به کشورمان مجددا تیترها و گزارش‌های غیرواقعی را منتشر کردند.

روزنامه آفتاب یزد بی‌آنکه توضیح دهد کانال مالی سوئیس در واقع تا حالا چه بوده، تیتر زد «کانال مالی سوئیس در آستانه جهش». و این در حالی است که همین روزنامه سال گذشته از رفتار توهین‌آمیز سفیر سوئیس در زمینه گرفتن عکس یادگاری با چند کارتی واردی فروخته شده به ایران انتقاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه ایران نیز ذیل تیتر بزرگ تصویر سوئیس از ایران نوشت: اصفهان، مروارید خاورمیانه است و کانال مالی ایجاد شده(!؟) باید گسترش یابد.

روزنامه همشهری نیز برخلاف واقعیات تیتر زده «لایروبی کانال سوئیس!» و روزنامه سازندگی که سال‌هاست در رپرتاژ رفتن برای آمریکایی‌ها، تیم دموکرات‌ها و تیم ترامپ نمی‌شناسد، تیتر بزرگی زده با عنوان «آخرین میانجی» اما توضیح نداده که سوئیس چگونه می‌تواند درباره زیر پا گذاشته شدن تمام تعهدات برجامی آمریکا میانجی‌گری کند و حال آنکه آمریکا همه تحریم‌ها را به علاوه تحریم‌های جدید برگردانده است؟!

شایان ذکر است رسانه‌های مذکور در دو سال اخیر پس از خروج آمریکا از توافق و ارتکاب انواع خباثت‌ها، هرازچندگاه با آب و تاب تمام درباره میانجی‌گری فرانسه و ژاپن - که وجود خارجی نداشت - می‌نوشتند و حال آنکه این دولت‌ها اولا هیچ اختیاری از خود نداشتند، ثانیا بی‌طرف نبودند، ثالثا تنها قرار بود نقش طعمه در تله آمریکا را ایفا کنند.

عجیب و تلخ اینکه همین نشریات به روی خود نمی‌آورند که اتحادیه اروپا متعهد شده بود به‌واسطه برجام در برابر تحریم‌ها بایستد نه اینکه کانال‌های بی‌محتوایی مانند اس‌پی‌وی و اینستکس و کانال سوئیس(!!) را برای سرگرمی طرف ایرانی عرضه کند.

منبع: کیهان

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

هزار میلیارد خسارت در روزنامه آوای خراسان جنوبی و برج ۲۱۹ متری در انتظار تصمیم شورا در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌- سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیروزی بدون جنگ
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت