Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@00:07:10 GMT

جودوی ایران در انتظار نتیجه دادگاه «CAS»

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۲۰۳۶

جودوی ایران در انتظار نتیجه دادگاه «CAS»

رئیس فدراسیون جودو گفت: جلسه رسیدگی به پرونده جودو ایران در تاریخ از قبل تعیین شده برگزار خواهد شد و حضور رئیس و دیگر مسئولان رده بالای جهانی نشان از اهمیت این جلسه برای فدراسیون جهانی دارد.

به گزارش مشرق، آرش میراسماعیلی با بیان مطلب فوق افزود: مقدمات سفر به سوئیس و حضور در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش فراهم شده است و ان شاءالله بتوانیم با دست پر به ایران بازگردیم و جودو ایران شرایط بهتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ای که برای برگزاری جلسه از قبل تعیین شده روز ۲۶ شهریورماه از ساعت ۸ صبح به وقت محلی در جلسه حاضر خواهیم شد. من به همراه رئیس، دبیر کل و سایر مسئولان رده بالای فدراسیون جهانی فقط در جلسه حاضر هستیم. ولی از ایران سه نفر به عنوان شاهد در جلسه حضور داشته به سئوالات مربوطه از سوی داوران پاسخ می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

صالحی امیری: پرونده جودو ملی است

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سئوال که چقدر به کسب نتیجه مثبت در این جلسه امیدوار هستید؟ افزود: ما تلاش خود را انجام داده و لوایح قوی و مستدلی را آماده کرده و به دادگاه ارائه داده‌ایم، باید ببنیم روند جلسه به چه شکلی پیش خواهد رفت. البته که خیلی امیدوار به کسب نتیجه دلخواه هستیم، ولی باید برای هر رأی آماده باشیم.

میراسماعیلی ادامه داد: در جلساتی که به همین منظور با مسئولان ورزش کشور داشتیم، جمعبندی کلی بر این بود که در جلسه شرکت کنیم و ما نیز تمکین کرده و به همراه وکیل و با نظارت مسئولان وزارت ورزش لوایح بسیار خوبی را تنظیم و ارسال کردیم. البته که بعد از اعلام رأی می‌بایست جلساتی را با رئیس فدراسیون جهانی داشته باشیم.

وی در مورد روادید نفرات اعزامی هم گفت: از میان ۶  نفری که قرار است به سوئیس اعزام شوند، تنها روادید وکیل باقی مانده که طبق قولی که از سفارت سوئیس در تهران گرفته ایم، این کار فردا انجام خواهد شد تا همه اعضای هیأت اعزامی بدون مشکل راهی سوئیس شوند.

رئیس فدراسیون جودو در خصوص زمان اعلام رأی از سوی دادگاه هم گفت: همه چیز بستگی به روند جلسه رسیدگی دارد. اگر داوران در همان جلسه قانع شوند که شاید همان روز اعلام رأی کنند. در غیر این صورت شاید نیاز به بررسی بیشتر و یا حتی برگزاری جلسه مجدد باشد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین جودو فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی دادگاه عالی ورزش رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است