Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر شهیدان «الهی و ذغنی» در طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به همراه معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رئیس بنیاد شهید شهرستان بیرجند و مشاور استاندار در امور ایثارگران در قالب طرح ملی سه شنبه‌های تکریم به دیدار خانواده‌های شهیدان «محمدرضا ذغنی» و «مهدی الهی» رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در این دیدارها اظهار داشت: اجرای طرح ملی سه‌شنبه های تکریم از تیرماه امسال با هدف گرامیداشت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در سطح کشور آغاز شده است.

 

 

وی با اشاره به اجرای این طرح در نقاط دور و نزدیک استان خراسان جنوبی افزود: در این طرح اعضای کانو‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد استان به دیدار خانواده معظم شهدا و جانبازان و مروجان ارزش‌ها و فضایل دینی می‌روند تا ضمن بهره‌گیری از ارشادات و راهنمایی‌های این افراد، تفقد و دلجویی این افراد شده باشد.

 

سبزه کار به حضور مسئولان مختلف در این دیدارها اشاره کرد و گفت: این طرح با حضور مسئولان مختلف استان از جمله فرماندهان سپاه، ائمه جمعه، ائمه جماعات مساجد، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ... برگزار می‌شود که برکات زیادی را به دنبال دارد.

 

 

وی یادآور شد: محله‌محوری و خانواده بنیان از رویکردهای طرح سه‌شنبه‌های تکریم است که هر کانون فرهنگی هنری مساجد می‌‌تواند با هماهنگی امام جماعت مسجد نسبت به تعیین شاخص‌‌های جزئی با لحاظ اقتضائات محلی و بومی در این راستا اقدام کند.

 

در این دیدار از مادر شهیدان «الهی و ذغنی» تجلیل شد.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان خراسان جنوبي خراسان جنوبی کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی سه شنبه های تکریم خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پیام سردار زارع کمالی آمده. 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مادر گرامی؛ مرحومه سکینه سلطان طاقه باف مادر شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ، موجب اندوه و تأثر شد.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این مادران ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

رحلت این مادر فداکار و صبور، یادآور رشادت‌ها و دلاوری مادران این سرزمین است که در دامن مطهر خود فرزندان رشید و برومندی را پرورش دادند تا الگوی بی‌بدیل و پر افتخار جوانان این مرز و بوم و نسل‌های آتی باشند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه جنت الهی، هم‌نشینی با شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان گرامی، صبر و اجر مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد
شهید محمدحسین نیرنگ متولد ۱۵ مرداد ۱۳۴۴ که در سن ۱۶ سالگی ۱۸ بهمن ۱۳۶۰ در جریان عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به فیض شهادت نائل شد.
برادرش محمدحسن نیز متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۴۹ است که در سن ۲۰ سالگی ۵ تیرماه ۱۳۶۹ در جریان درگیری با اشرار مسلح براثر اصابت گلوله به پیشانی به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران