Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@19:19:43 GMT

سلامت دانش آموزان و دانشجویان؛ اولویت نخست

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۴۰۲۳

رئیس جمهور گفت: سلامت دانش آموزان و دانشجویان باید به عنوان اولین اولویت مد نظر باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  آقای روحانی امروز در جلسه هیات دولت با اشاره به شرایط متفاوت ایران با کشور‌های دیگر تصریح کرد: ایران شرایط خاصی از لحاظ حساسیت‌های فرهنگی، دینی و همچنین مسئله حفاظت از سلامت مردم دارد، در کنار تحریم شدیدی که امروز با آن مواجه هستیم و همین امر شرایط ما را با سایرکشور‌ها متفاوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در مسئله بازگشایی‌ها و مقابله با کرونا، شرایط کشور را با شرایط کشور‌های دیگر در تمام زمینه‌ها مقایسه نکنید.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه ما در شرایط تحریم هستیم و مردم ما به مراسم و مناسک دینی، روابط خانوادگی و نیز آموزش فرزندان خود بسیار اهمیت می‌دهند افزود: باید همه این‌ها را در کنار هم ببینیم و به همین دلیل ما با توجه به رعایت همه اصول بهداشتی مناسک خود را در ماه رمضان داشتیم وعزاداری‌های خود را در ماه محرم داشتیم و روابط خانوادگی در چارچوب پروتکل انجام می‌گیرد و کسب و کار‌ها و فعالیت‌ها در بسیاری از موارد از روز اول بوده و مواردی هم که مدتی تعطیل بود بازگشایی شد.
آقای روحانی ادامه داد: امروز بحث علم، دانش و فرهنگ و آموزش دانش آموزان و دانشجویان عزیز ماست و یک اصل مهم برای ما این است که سلامت همه دانش آموزان و دانشجویان به عنوان اولویت اول مدنظر باشد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مسئله دوم این است که دانش آموزان و دانشجویان نباید از درس عقب بمانند افزود: طوری نباشد که شش ماه، یک ترم و یا یک سال تحصیلی عقب بمانند که این برای دانش آموزان و خانواده‌ها بسیار سخت است.
آقای روحانی گفت: در عین حال در هیچ زمینه‌ای اجبار نیست و ما هیچ خانواده و دانش آموزی را برای حضور در کلاس اجبار نمی‌کنیم و آموزش حضوری را ترجیح میدهیم چیزی که برای دولت مهم است این است که درب مدرسه و دانشگاه بر روی دانشجویان و دانش آموزان باز خواهد بود و این برای ما اصل مهم است.
رئیس جمهور ادامه داد: هیچ درب مدرسه و دانشگاهی بر روی کسی بسته نمی‌شود و تشویق می‌کنیم و معلمان و اساتید ما برای تدریس آمادگی دارند.
وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی برای آموزش دقیق و صحیح، آموزش حضوری است گفت: برخی فکر می‌کنند که اصول بهداشتی و سلامت فقط در بحث کروناست ما می‌خواهیم دانش آموزان از لحاظ جسمی، روحی و نشاط دارای سلامت کامل باشند.

آقای روحانی با اشاره به سخنان خود در روز شنبه در خصوص اینکه ما هیچ دانش آموزی را به اجبار به مدرسه نمی‌بریم تاکید کرد: ما همه وسایل دانش را به صورت حضوری، مجازی و نیز از طریق صدا و سیما پیش روی آن‌ها می‌گذاریم. برچسب ها: رئیس جمهور ، جلسه هیئت دولت ، دانش آموزان ، دانشجوها ، سلامت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهور جلسه هیئت دولت دانش آموزان دانشجوها سلامت دانش آموزان و دانشجویان آقای روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس حضور دارند؛ امیدواریم تا آخر سال حداقل رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کنند. یکی از مراحل بلوغ بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شدن آن ها در بازار سرمایه و مشارکت آن ها با سرمایه مردم است.

او گفت: لزومی ندارد یک شرکت دانش بنیان برای ورود به بورس به معاونت علمی مراجعه کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: آن جایی که بحث کلان داده‌ها مطرح می‌شود یا بحث داده‌های مرتبط با مردم یا امنیت مردم مرتبط می‌شود، صلاحیت شرکت‌ها برای ورود به بورس در یک کارگروهی که در معاونت علمی تشکیل شده، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور بیان کرد: شایعه فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال برای فروش سهامشان بی‌اساس است.

او تاکید کرد: صنعت خودرو اگر خصوصی و محدود شود٬ هم خودرو با کیفیت می‌شود و هم به قیمت می‌توان خودرو را عرضه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند