Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@03:15:51 GMT

دیدار دکتر سعدمحمدی با بازنشستگان شرکت مس

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۴۰۵۱

دیدار دکتر سعدمحمدی با بازنشستگان شرکت مس

خبرگزاری آریا - دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با جمعی از بازنشستگان شرکت ملی صنایع مس ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مس‌پرس؛ در این دیدار «حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس، «محراب احمدیان»، معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت، «حسین احمدی»، مدیر مجتمع مس سرچشمه، «آرمان حسنی»، مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و «شهرام سعید»، مدیرعامل شرکت خدمات فنی و مهندسی صنایع و معادن کانی مس نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر سعدمحمدی در این نشست در جریان دغدغه‌های بازنشستگان قرار گرفت و به سئوالات آن‌ها پاسخ گفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با سفر رئیس جمهور به جنوب تهران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منطقه ۱۸ رفت و با برپایی میز خدمت در دیدار چهره به چهره، پای صحبت ساکنان این منطقه نشست.

دکتر عین اللهی در حاشیه این دیدار، کمبود برخی دارو‌ها، پوشش بیمه‌ای دندانپزشکی و مسائل درمانی اتباع را از جمله مسائلی برشمرد که در این دیدار ساکنان منطقه ۱۸ تهران مطرح کردند.

وزیر بهداشت با اشاره به موضوع کمبود برخی دارو‌های خاص گفت: در این منطقه داروخانه‌هایی را که داریم فعال هستند، اما نیاز داریم که تقویت شوند.

دکتر عین اللهی افزود: داروخانه‌هایی مانند ۱۳ آبان که در برخی مناطق وجود دارد باید در این منطقه هم تاسیس کنیم تا مردم بتوانند دارو‌های خاص را راحت‌تر تهیه کنند.

وزیر بهداشت همچنین گفت: نمونه برخی دارو‌های خارجی را شرکت‌های دانش بنیان تولید کردند، اما برخی افراد همچنان اصرار دارند که از دارو‌های خارجی استفاده کنند که این موضوع نیاز به فرهنگ سازی دارد با این وجود اگر متخصصان تاکید کنند برخی دارو‌ها را باید وارد کنیم، حتما تامین می‌کنیم.

دکتر عین اللهی در ادامه گفت:بیمارستان یافت آباد مرکز درمانی این منطقه است که به صورت خیریه اداره می‌شود قرار است از این بیمارستان بازدید کنیم و کمبود‌هایی که دارد، شناسایی و به برطرف شدن این کمبود‌ها کمک کنیم.

وزیر بهداشت درباره برخی مسائلی که مردم درباره پوشش بیمه‌ای دندانپزشکی مطرح کردند هم گفت:در وزارت بهداشت بنا این است که شمار مراکز دولتی دندانپزشکی را زیاد کنیم و تا امروز ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی ایجاد کردیم، اما بیشتر شدن شمار این مراکز را در دستور کار داریم.

دکتر عین اللهی افزود:همچنین سعی داریم مراکز دولتی دندانپزشکی را دو یا سه شیفته کنیم تا از دندانپزشکان بیشتری استفاده کنیم و تنها راهی که می‌توان خدمات دندانپزشکی را افزایش دهیم، افزایش تعداد مراکز است.

وزیر بهداشت همچنین گفت: دنبال این هستیم که برخی قسمت‌های دولتی را برون سپاری کنیم و اگر افرادی آماده هستند، قرارداد همکاری ببندند، آماده هستیم امکانات را در اختیار آنها قرار دهیم که با امکانات و تعرفه دولتی به مردم خدمت رسانی کنند.

دکتر عین اللهی همچنین گفت: یکسری مسائلی را که شهروندان منطقه ۱۸ مطرح کردند خارج از مسائل پزشکی و بهداشتی بود که به قسمت مربوطه منتقل می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات