Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@23:19:03 GMT

فعالیت کادر درمان نزاجا تا ریشه کن شدن کرونا ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۴۰۹۰

فعالیت کادر درمان نزاجا تا ریشه کن شدن کرونا ادامه دارد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با اقدام کلی به میدان مبارزه با ویروس کرونا آمده است و این فعالیت‌ها تا ریشه کن شدن این ویروس ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی این نیرو صبح امروز (چهارشنبه) در همایش مدافعان سلامت که در محل ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: امروز گردهم جمع شدیم تا از سجایای ارزشمند کادر پزشکی «نزاجا» که همانند دفاع مقدس در جهت خدمت به مردم تلاش کردند، قدردانی کنیم؛  اگر در دفاع مقدس پزشکان در پشت جبهه به ارائه خدمت مشغول بودند امروز این عزیزان در جبهه مقابله با ویروس کرونا در خط مقدم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی زمینی ارتش با پای کار آوردن تجهیزات تخصصی در رزمایش مقابله با ویروس کرونا، با استفاده از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و کمک به مردم در حوادث غیرمترقبه به صحنه آمده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش در ۲۴ استان و ۲۶۴ شهر و ۱۹ قرارگاه با بکارگیری ۶۰ هزار نفر با پنج اقدام کلی فعالیت خود را آغاز کرد که در این رابطه می توان به ایجاد ۱۱ هزار تخت نقاهتگاهی، بکارگیری ۲۸ مرکز درمانی نزاجا در سطح کشور، تولید میلیون ها عدد ماسک، تولید هزاران لیتر محلول ضدعفونی، برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه و هزاران اقدام دیگر اشاره کرد، البته این فعالیت ها تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان