Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی های اخیر در استان بیان کرد: به دنبال وقوع سیل در برخی از شهرستان ها و خسارت وارد شده به بخش‌های کشاورزی و زیرساخت‌های آب کشاورزی از جمله قنوات، ستخر دخیره آب، کانال های آب و زمین های کشاورزی، جهادگران در مناطق سیل زده حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تخلیه و باربری گل و لای در مناطق سیل زده را از نخستین گام ها جهادگران دانست و افزود: تاکنون در راستای رفع مشکلات و خسارت های سیل بر قنوات و حوزه آب کشاورزی جلسات متعددی با مدیریت بحران استانداری و جهاد کشاورزی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و مشکلات عدیده مردم، علی رغم نبود ردیف اعتباری از طریق با تفاهم با جهاد کشاورزی و مدیریت بحران عملیات اجرایی تعدادی از قنوات توسط سازمان بسیج سازندگی آغاز شده است.

وی ادامه داد: تاکنون تفاهم اولیه عملیاتی شدن ۱۵ تا ۲۰ رشته قنات انجام و کار اجرایی سه رشته قنات از ابتدای هفته جاری آغاز شده تا تامین آب کشاورزی روستاییان به طور کامل انجام شود.

هنری از آمادگی نیروهای جهادی جهت کمک به مناطق سیل زده استان خبر داد و گفت: تاکنون در سیل اخیر ۱۸۰ جهادگر بسیجی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

کد خبر 5019575

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی هنری بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیرجند محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان ماه محرم مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات

دریافت 53 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، گروهی از این ربات ها می توانند به طور مستقل یا بهم متصل حرکت کنند و فعالیت هایی انجام دهند که غیر ممکن به نظر می رسد.

طرح اولیه این نوآوری استفاده از ربات های کوچکی است که به تنهایی یا به طور گروهی از ابزارهای یک شکل حرکت می کنند. در حالت گروهی ربات ها با یکدیگر حرکت و حرکاتشان را تنظیم می کنند تا این فعالیت را انجام دهند.

می توان از ربات های مذکور برای نجات قربانیان بلایای طبیعی، انجام ماموریت های شناسایی در محیط های خطرناک یا حتی بررسی سطوح سیارات دیگر استفاده کرد.

دا ژائو و همکارانش در دانشگاه چین واقع در هنگ کنگ این ابزار را ابداع کرده اند.

کد خبر 6097249 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات